חברת נובי הישראלית תמתג את קבוצת מוצרי החלב הסינית יין-שיאנג

חברת "נובי" מישראל, בראשותו של חנוך רבינוביץ', זכתה בתקציב לבניית אסטרטגיה ומיתוג מחדש עבור חברת יין-שיאנג. החברה, הממוקמת במרכז סין, מנהלת מספר מותגים בתחום האורגני הכוללים מוצרי חלב, קמח-אורגני, בשר-אורגני, דשנים ומוצרי קוסמטיקה המבוססים על פפטידים מחלב בתחום האנטי-אייג'ינג. מותג החלב של החברה – גואיי הוא התחום הגדול ומנוע הצמיחה המרכזי של החברה. החברה היא חברה פרטית ומנהלת מחזור מכירות של כחצי מיליארד שקל לשנה.



חברת יין-שיאנג, מחזיקה 4 משקי חלב הכוללים יחדיו למעלה מ- 100,000 פרות, שזה למעשה היקף הגדול מסך כל משק הפרות בישראל. (משק הפרות בישראל מוערך ב- 60,000-70,000 פרות). ראוי להזכיר כי שוק החלב בסין הינו צעיר, בן פחות מ- 15 שנה, ופוטנציאל הצמיחה מוערך בכעשרות אחוזים בשנה.



חברת "נובי" נבחרה לאחר תחרות בין חברות מארה"ב, בריטניה, ישראל וסין. במסגרת הפרויקט, תבנה נובי אסטרטגיה כוללת לחברה ותמתג את החברה האם מחדש. כמו-כן, תמתג "נובי" את חברת החלב ותעצב את האריזות של קווי המוצר של החברה. הפרויקט כולו, במהלכו, יוחלפו מותגי החברה בחדשים ויעוצבו אריזות מוצרי החלב מחדש, מוערך בעלות כוללת של 2 מליון $. כמנהלת העיצוב הגראפי ועיצוב האריזות של הפרויקט נבחרה איילת שדה מסטודיו סדובסקי ברלין.



על תהליך בחירת ספק בין-לאומי ולא מקומי למיתוג החברה, חנוך רבינוביץ', הבעלים והאסטרטג של חברת "נובי", מוסר כי: "לאחר עבודת הכנה ארוכה, הגשנו הצעה מפורטת לחברה הסינית. יין שיאנג עומדת להפוך לחברה בין-לאומית בחמש השנים הקרובות ולקראת מהלך הצמיחה החליטו בחברה להשתמש בכישורים של סוכנות בין-לאומית שתביא רוח חדשה לאסטרטגיה ותפיסת השיווק של החברה".



הפרוייקט מתוכנן לארוך כשמונה חודשים ולצורך ביצועו הוקם צוות סיני-ישראלי של חברת נובי שיעבוד מישראל ומבייג'ין.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13