חברת ניו קופל Sixt משיקה שירות חדש: תזכורת ללקוחותיה ב- SMS

חברת ניו קופל Sixt משיקה שירות חדש במסגרתו תשלח תזכורת ללקוחותיה באמצעות הודעות SMS יום לפני שליחת הרכב לטיפול. מהחברה נמסר הבוקר כי מדובר בלקוחות שתיאמו תיקון יזום או אמורים לבצע טיפול תקופתי במוסך.



לדברי אילון הרוש, סמנכ"ל שירות ותפעול בניו קופל Sixt, "החברה מובילה אסטרטגיה ששמה דגש על השירות ללקוח ושיפורו באופן מתמשך. השימוש בטכנולוגיית ה- SMS מאפשר לנו שירות אישי יותר ונגישות גבוהה ללקוחותינו ומאפשר לתת שירות איכותי ומיטבי ללמעלה מ- 43,000 לקוחות החברה".



ניו קופל Sixt, מקבוצת שלמה מפעילה צי פעיל של למעלה מ- 43,000 מכוניות בליסינג תפעולי והיא מחזיקה 25% מנתח שוק הליסינג בישראל. בנוסף, מחזיקה שלמה SIXT השכרת רכב צי של למעלה מ- 10,000 מכוניות. סה"כ היקף הצי בקבוצה עומד על למעלה מ- 53,000 מכוניות .




אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס