לדברי עמרי לוין, מנכ"ל פיליפס ישראל, נועד המבצע להרחיב את היקף החדירה של מערכות הציוד ההיקפי של פיליפס – צורבים, מסכים ורמקולים בקרב אוכלוסיית המשתמשים הפרטיים בארץ. לראשונה בישראל, תציע פיליפס במסגרת המבצע אחריות perfect panel – מסך ללא נקודות שרופות – לשלוש שנים. רוכשי המסכים בני "17 יקבלו גם שי חינם – שלושה משחקי מחשב. חידוש נוסף בישראל, עימו יוכל הצרכן להיפגש לראשונה בסניפי קוסמוס, הוא צורב פרו-סקרייב: צורב CD המאפשר לצרוב כרגיל תכנים על צד אחד של המדיה, ובנוסף, להדפיס-לצרוב תמונה, כיתוב/הקדשה על גבי הצד השני של התקליטור, כך שהתקליטור נראה כאילו עוצב בהזמנה אישית. כמו כן, יימכרו במסגרת המבצע גם צורבי DVD, מגוון מערכות רמקולים למחשב ועוד.
אלי גידור, סמנכ"ל סחר, שופרסל מסביר כי שיתוף הפעולה עם פיליפס מתבסס על התפיסה המנחה את רשת קוסמוס, להציע תחת קורת גג אחת מגוון רחב של מוצרים לצרכן הביתי, שאינם רק מתחום המזון. "מחשבים אישיים נמצאים כיום ברוב הבתים בישראל – ותפוצתם הולכת ומתרחבת. קוסמוס מנצלת את הפריסה הרחבה שלה בכל הארץ, וההיקף הגדול של קהל לקוחותיה המגיעים לסניפים על בסיס קבוע בחיפוש אחר שילוב בין חוויית קניה ומחירים אטרקטיביים – על מנת להציע את המבצע חסר התקדים של מוצרי פיליפס. פיליפס ידועה כמובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה ועיצוב המוצרים ולכן בחרנו לשתף עימה פעולה במסגרת מבצע נרחב זה", אומר גידור.