חברת צבר תיירות ונופש, משיקה מיתוג מחדש של החברה. תהליך המיתוג החדש, בהשקעה בהיקף של 2 מיליון ש"ח, גובש בחודשים האחרונים, במטרה לרענן את תדמית החברה וליצור רוח ושפה ארגונית אחידה בה ידברו כל מחלקות החברה. המיתוג ייחשף בימים אלה בקמפיין תדמית באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, בטלוויזיה.
הלוגו החדש הוא בצבעים רעננים של כחול עם נגיעות צבעוניות של ירוק כתום וורוד זוהרים, המנתק את צבר מהצבע הירוק עימו הייתה מזוהה במשך שנים. אל הלוגו מצורפת הסיסמא
"צבר כל החופש שבעולם". זאת במטרה ליצור מודעות לכך שצבר עוסקת בתיירות בינלאומית ולא רק ישראלית, ובמטרה ליצור בולטות וזכירות גבוהה למותג בקטגוריה.
לדברי משה הוכמן, מנכ"ל צבר תיירות ונופש: "אחת המטרות העיקריות שלנו היתה העברת מסר ברור לצרכן שצבר עוסקת בתיירות בינלאומית ולא רק ישראלית, כפי שניתן להתבלבל ולחשוב לעיתים, תוך הבלטת ההבטחה ללקוח: חדשנות, חוויה, מחיר אטרקטיבי, שרות אנושי הנותן פתרון תיירותי ספונטני לכל מקום בארץ ובעולם בכל זמן."
הלוגו החדש עוצב על ידי חברת Total עיצוב תדמית ופרסום, והוא נבחר על ידי עובדי מטה החברה וסניפי הרשת בהצבעה חשאית ודמוקרטית.