חברת שיווק השיחה "טוויסטד" משנה אסטרטגיה והופכת לסוכנות אינטראקטיב ושיווק דיגיטלי מלאה אשר תספק פתרון כוללני בעולם הדיגיטל ללקוחותיה.
במסגרת שינוי האסטרטגיה החברה מתרחבת ומשיקה שלוש מחלקות מקצועיות ייעודיות חדשות שיעסקו בתחומי הוידאו, הסלולר והחיפוש.
עלות ההשקעה במהלך עומדת על כחצי מיליון ₪ ולצורך ההתרחבות יגויסו לחברה בשבועות הקרובים 8 עובדים מומחים מהתחומים הרלוונטיים.
מחלקת הסלולר החדשה של החברה תכלול פיתוח והפקה של אפליקציות סלולריות לכלל סוגי המכשירים, מחלקת הוידאו תעסוק בהפקות וידאו אינטרנטיות ותוכן ובהקמת ערוצי וידאו ביו-טיוב לעולם האינטראקטיבי, ומחלקת החיפוש תפעל ליצירת קריאייטיב מעורר שיחה בגוגל.
מטרת המהלך להפוך את טוויסטד מחברה הפועלת בעיקר בעולמות שיווק השיחה ברשתות חברתיות לאחת משלוש חברות האינטראקטיב הגדולות בתחום עם התמחות בכלל תחומי ואפיקי המדיה הדיגיטלית.
אלון מוליאן בעלי חברת "טוויסטד" מסר: "אחת משאיפותיה המרכזיות של "טוויסטד" היא להישאר בראש הפירמידה בכל הקשור לחדשנות ופריצות דרך ולהביא למשווקים פתרונות החורגים מבאנרים. כך אנו פועלים מתחילת דרכנו, ולצורך כך אנו משקיעים היום משאבים רבים על מנת להוביל את תחום הדיגיטל. המשימה שהצבנו לעצמנו היא להיות אחת מ-3 חברות האינטראקטיב המובילות בישראל. אנחנו רוצים להביא את המומחיות שלנו ביצירת שיחה לערוצים השונים: וידאו, אפליקציות הסלולר, פייסבוק והרשתות החברתיות – ומעל הכל להתוות את האסטרטגיה הדיגיטלית של מותגים וחברות".