חברת שסטוביץ משיקה מותג טיפוח חדש לצעירות בשם באלונס

חברת שסטוביץ משיקה מותג טיפוח וקוסמטיקה לצעירות, תחת השם: BALLOONS (באלונס).

BALLOONS, הינו מותג טיפוח הפונה
לצעירות בגילאי 15-30 וכולל 30 מוצרים במחיר השווה
לכל כיס.

לדברי קרן מושעי מנהלת השיווק: "מדובר במותג צעיר
ומפנק, שיככב בעיקר בפלטפורמות דיגיטליות ובמדיה החברתית, תוך התמקדות בהתחדשות
מתמדת של מוצרים
על מנת לתת מענה לטרנדים
חדשים בתחום. לדבריה: "מדובר במותג המשלב חוויה, איכות ומחיר אטרקטיבי שיונגש
לקהל הרחב".

המוצרים נמכרים במחירים נוחים: בין
10 ₪- 50 ₪ מחיר מומלץ לצרכן .

המותג ישווק ברשתות הפארם, חנויות נבחרות ובאתר האון ליין של שסטוביץ.

אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג