חברת A-2-Z, המבצעת קמפיינים לשיווק בינלאומי באינטרנט, תערוך את המפגש ה- 33 בסדרת מפגשי "שיווק באינטרנט", שיתמקד בנושא " האתר – כרטיס הביקור של החברה". המשתתפים במפגש ילמדו את העקרונות הנכונים להקמת אתר אינטרנט לחברה שיהווה גם חלק מהתמהיל השיווקי של החברה. המפגש מיועד למנהלי שיווק, בוני אתרים ומנהלי חברות, העומדים בפני הקמת אתר או רוצים לשפר את האתר הקיים.
הסדנא תתקיים ביום ב', 20.3.05, בין השעות 13:30-8:30, במכון היצוא, בית התעשייה ת"א.
לפרטים והרשמה 03-5142829
במפגש ירצו אנשי מקצוע מהמובילים בתחום: אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z ירצה על הקמת אתר כחלק מהראיה השיווקית; ערן שצמן, סמנכ"ל שיווק בחברת הקמת האתרים דרונט ירצה על העקרונות הנכונים לבניית אתר; לינדה טריפון בעלת חברת Business Creation, תעסוק בבניית התוכן באתר; אודי טיראן, מנהל פרויקטים בחברת "תמונה מדברת" ירצה על נושא עיצוב האתר וממשק המשתמש, ועומר קפלן, מנהל פרויקטים ב- A-2-Z יעסוק בניתוח הפעילות באתר.
אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z: "הקמת אתר הפכה לפעילות עסקית אשר חייבת להשתלב במטרות השיווקיות של ארגון וכחלק מתמהיל השיווק באינטרנט. בעת הקמת אתר, חייבים לקחת בחשבון מי קהל היעד ומה הרגלי הגלישה שלו, מהן מטרות האתר, כיצד האתר יקודם באינטרנט, וכל זאת לאור ההשקעה הנדרשת וההחזר הצפוי".