חברת CALLPERFUME "כל פרפיום" מרחיבה את המותג ומשיקה קטגוריה ייעודית לבני נוער

רשת הבישום CALLPERFUMEהמתמחה ביבוא ושיווק מותגי בישום בינלאומיים, מביאה בשורה מהפכנית לשוק הבישום הישראלי ומשיקה קטגוריה ייחודית לבני נוער, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ₪.



קטגוריית בשמי הנוער המכונה TEENS, על שם ה- "טין אייג'רס" העכשוויים, מהווה עולם שלם של בשמים מקוריים, רעננים ומלאי שמחת נעורים המתאימים לצעירים. קטגוריית בשמי הילדים המתפתחת בין גילאי 8-12 מכונה TWEENS , מכיוון שילדים אלה נמצאים BETWEEN בין ילדות לנערות.



שרוני אומר: "כמומחים לבישום, אנו מחוייבים להמשיך ולהביא לישראל מותגי בישום אופנתיים מובילים בעולם, במחירים אטרקטיביים, לכן ואנו רואים בהתרחבות הקטגוריות לילדים ונוער, צורך אסטרטגי, שייתן מענה לביקוש השוק, ואנו צופים שבתחילת שנת 2011, יושקו מותגים נוספים בקטגוריה זו".



לדבריו: "בשנים האחרונות, הולכת ומסתמנת מגמה בולטת בקרב הצעירים הטרנדיים, הבאה לידיד ביטוי בנאמנות למותגים אופנתיים ומפורסמים. עם אריזות צבעוניות ומדליקות בקבוקים מעוצבים, ניחוחות מודרניים וקלילים ושמות מפורסמים, המאפשרים לבני הנוער "ללבוש" מידי יום דמות אחרת ולהשתעשע עם הניחוח".



מוסיף שרוני: "בשנים האחרונות, חלה ירידה משמעותית בגיל צריכת הבושם הראשוני והוא עומד כיום על גיל 8 לעומת 13 לפני כ- 10 שנים. בשל ירידת גיל הצריכה, עולה הצורך בפתיחת קטגוריות ייעודיות לילדים ונוער והשקת מותגים בינלאומיים חדשים בתחום".



מסקרים שנערכו, עולה כי: שוק הבישום בישראל (נשים וגברים) מגלגל כ- 800 מליון ₪ בשנה.



עוד עולה : 88% מצרכני הבישום בארץ הן נשים בגילאי 20-60 נערות בגילאי 12-20 ו- 77% הם גברים בגילאי 20-60 ונערים בגילאי 12-20.



26.8% מהישראלים, רוכשים בושם פעם בחצי שנה, 12.5% רוכשים בושם פעם בחודשיים. 5.1% משתמשים בבושם יותר מפעם ביום, 39.7% משתמשים פעם ביום, 11.9% מתבשמים 2-5 בשבוע ו- 10% מתבשמים פעם בשבוע .



נשים רוכשות כ- 4 בשמים שונים בממוצע בשנה, בעלות של כ- 1500 ₪ בעיקר בקבוקי 50 מ"ל ונערות רוכשות כ- 3 בשמים בשנה, בעלות של כ- 300 ש"ח.



78% אחוז מהנשים מתבשמות מידי בוקר לעבודה, 52% אחוז מתבשמות במהלך היום ו- 89% אחוז מתבשמות בערב לפני יציאה לאירוע.



72% אחוז מהנערות מתבשמות מידי בוקר לפני היציאה לבית הספר ו- 85% אחוז מתבשמות בערב לפני היציאה לפעילות או אירוע.



גברים נוטים לשמור על נאמנות למותג ורוכשים כ- 2 בשמים בשנה בבקבוקי 100 מ"ל, בעלות של 800 ש"ח ונערים רוכשים כ- 1.5 בשמים בשנה בעלות של 250 ש"ח.



84% מהגברים והנערים, מתבשמים לפני יציאה לאירוע, 42% רק אחרי גילוח, 77% מהגברים קונים לעצמם את הבושם ו- כ 20% מקבלים אותו במתנה.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
ליאור לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
הדמייה קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
כנס המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13