חברת Double Fusion, העוסקת בשילוב פרסומות במשחקי מחשב, נבחרה לסטארט- אפ המבטיח לשנת 2006 של TheMarker בשיתוף מיקרוסופט ישראל. החברה, אשר נוסדה ב-2004 על ידי ד"ר הלל רום, יעקב נר דויד, גיא בן-דוב ועופר רודנשטיין,נבחרה במסגרת כנס TheMarker
com.vention בשיתוף Orange, שנערך בימים אלה בתל אביב.
חברת Double Fusion פונה למפתחי משחקים בשלבים הראשונים של הפיתוח ומספקת להם קוד שאותו הם משלבים במשחק. הדבר מאפשר לשלב פרסומות באלמנטים שונים במשחק, למשל: בשלטי חוצות או בטלפונים. הקוד מקושר לשרתי Double Fusion כך שאפשר לעדכן את התכנים הפרסומיים ברגע שהמשתמש מתחבר לאינטרנט. המשחקים המתאימים ביותר לשילוב פרסומות הם משחקי ספורט או משחקים אורבניים.
בעקבות הזכיה, Double Fusion תוזמן לפגישה במטה מיקרוסופט ברדמונד, ארה"ב ותצטרף לתוכנית מיקרוסופט לשיתוף פעולה עם חברות סטארט אפ. בנוסף, החברה תוכל להסתייע במיקרוסופט בידע ובהכוונה במספר תחומים לרבות: ייעוץ טכנולוגי על מוצרי מיקרוסופט, חשיפה מוקדמת של מוצרים עתידיים ומפת הדרכים של מיקרוסופט, ייעוץ טכני סקירת ארכיטקטורת הפיתוח, הדרכה וייעוץ בתחומי הגנה על קניין רוחני ומודלים של רישוי.
בנוסף, אם החברה תימצא מתאימה היא תוכל ליהנות משיתוף פעולה עסקי עם מיקרוסופט שיבוא לידי ביטוי בשיווק ויחסי ציבור משותפים, פיתוח עסקי וחשיפה נוספת לשוק הבינלאומי. מיקרוסופט אף תמליץ בפני המדען הראשי להעניק סיוע לחברה הזוכה במסגרת תוכנית "תנופה" המאפשרת לחברות ליהנות ממענקים בגובה של עד $50,000.
עשרות חברות סטארט- אפ הגישו את מועמדותן לפרויקט הסטארט-אפ המבטיח לשנת 2006 של TheMarker Com.vention בשיתוף מיקרוסופט ישראל. לאחר מיון ראשוני נבחרו 10 חברות בלבד ומתוכן נבחרו 3 הסטארט- אפים שעלו לשלב הגמר והתמודדו על התואר הסטארט-אפ המבטיח 2006.
חברת הסטארט-אפ נבחרה ע"י וועדת מומחים בתחום ההון סיכון והטכנולוגיה, ביניהם : שמחה פונד – רו"ח שותף KPMG סומך חייקין, רונן סמוכה – מנהל קבוצת .Net מיקרוסופט, ברק שיין – מנהל פיתוח עסקי ISVs and Emerging Business מיקרוסופט, שלמה גרדמן – יו"ר פורום מנכ"לי ההיי-טק וגליה ימיני – עורכת מדור הייטק והטלקום ב- TheMarker .
התוכנית, אותה השיק ביל גייטס בישראל באוקטובר שנה שעברה, מתמקדת באיתור אקטיבי של הזדמנויות עסקיות לשיתופי פעולה טכנולוגיים ועסקיים בין מיקרוסופט וחברות סטארט אפ ישראליות במגוון תחומים. הניהול וההובלה של התוכנית מתבצעים במיקרוסופט ישראל בצמוד להנהלת החברה ברדמונד, עובדה המשקפת את תשומת הלב והרצינות שמפנה מיקרוסופט לחברות ישראליות.
לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של הכנס בכתובת: www.comvention.themarker.com