"dopo" מציע תפריט יצירתי ומקורי שנבנה בשיתוף עם השף יענקל'ה שיין החתום על פיתוח קונספטים מובילים באירופה ובארץ כמו "אגאדיר", "קרנף", "מיטבר" ועוד. תפריט "dopo" משלב מטבח איטלקי קלאסי עם מנות חדשניות ומקוריות כגון פסטות, ברוסקטות ועוד, שהכנתן נעשית אל מול עיני הלקוח בשיטת ה – OPEN KITCHEN, סגנון המשתף את הלקוח היושב מסביב לבר בחוויה, בניחוחות ובתחושות של יצירת המנה.
משה וינגרטן, יו"ר GHL השקעות: "מדובר בסניף ראשון בקונספט חדשני, הבא בהתאמה לצרכים המשתנים של הסביבה. החיים נעשו תובעניים יותר, המודעות לאוכל בריא ומזין עם שירות מהיר עלתה בשנים האחרונות, והצרכן מחפש מצד אחד פתרון זמין ונגיש לשבירת רעב בזמן קצר, ויחד עם זאת, לא מוכן להתפשר על איכות וטעם. בהקשר זה "dopo" מציע מגוון רחב של פתרונות עם הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח – השירות יהיה מהיר ואישי (ישיבה מסביב לבר מושקע) עם תפריט מזין ואיכותי, באווירה קז'ואלית ובמחירים השווים לכל כיס". ויינגרטן מוסיף, כי לאחר בחינת הקונספט בטווח של חצי שנה, עתידים להיפתח עוד עשרות סניפים.
הסניף הראשון של "dopo" ייפתח במהלך החודש הקרוב ברחוב הנחושת 4, רמת החיל תל אביב על שטח של 160 מ"ר. המטרה היא לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ ולהפוך את "dopo" לרשת המובילה בתחום ה'פסטה בר' בישראל, ואף להוציא בעתיד את הרשת לחו"ל. הסניף עוצב בקפידה בגווני המותג הכוללים אדום, שחור, צהוב ולבן עם מגוון ציורי קיר מעניינים המייצגים אלמנטים דינאמיים השאולים מעולם הערכים של איטליה. מוטיב המהירות הנו ערך מרכזי במיתוג והמיצוב של "dopo", כאן הוא מיוצג על ידי מספרים המרכיבים את שפת המותג ומסמלים את הדינאמיקה של מקום שלעולם אינו עוצר (בדומה למנטליות האיטלקית…). סניפי "dopo" שייפתחו בהדרגה ייבנו על שטח של 80 מ"ר ועד 160 מ"ר.
וינגרטן מוסיף כי הקונספט החדש של רשת ה'פסטה בר' "dopo", הוא חלק מהמגמה הרווחת לא רק בישראל אלא בכלל בעולם עם התפתחות קטגוריית ה –Fast Casual ולכן החברה תפעל למקם את סניפי הרשת בישראל ובעולם ברחובות הומי אדם ובמיקומים מרכזיים (High Foot Traffic Locations) כגון פארקי תעשייה מתקדמים, שדות תעופה, קניונים גדולים, בתי חולים, רחובות ענק ועוד.