חברת EyeClick הישראלית, אשר פיתחה מדיה חדשנית חוויתית ואינטראקטיבית המתאימה לפרסום חוויתי ולשוק האירועים והקד"מ, חתמה על הסכם שיווק והפצה עם חברת LCI מאנגליה, בעלת נסיון של למעלה 25 שנה באספקת פיתרונות טכנולוגיים מתקדמים לשוק האירועים, קד"מ, תערוכות מסחריות ומוזיאונים בכל רחבי אנגליה. בין לקוחותיהם: נוקיה, אדידס, וירג'ין, סוני, בריטיש איירוויס ועוד.
המדיה של EyeClick מאפשרת הקרנת תמונות וסרטונים דיגיטאליים על פני רצפה, קירות או תקרה, המגיבים אינטראקטיבית לתנועות בני אדם באמצעות חיישנים אופטיים המזהים תנועות וכיוונן. בהתאם לתנועה ניתן לשנות צורה או גודל של התמונות, להפעיל אנימציות מגוונות, קול ווידאו, כך שהאדם הופך להיות חלק מן הפרסומת או המשחק האינטראקטיבי. המדיה מתאימה לשימוש בפרסומות בקניונים ומקומות בילוי ציבוריים, באירועים וכנסים וכן באולמות תצוגה ומרכזי מבקרים.
לאחרונה הכריזה EyeClick על מינויה של חברת מדיה טיקט, המתמחה בפתרונות פרסום ומדיה במקומות בילוי, קניונים ומקומות ציבוריים, כמשווקת פתרונות החברה בישראל. בישראל כבר נעשו מספר קמפיינים ופעילויות קד"מ עבור מותגים כגון: מילקי, וולוו, יונדאי, ספרייט ואחרים. לחברת מדיה טיקט הסכמים עם כ- 30 קניונים ברחבי ישראל בהם ניתן למקם את המדיה החדשה.
לדברי אריאל אלמוס, מנכ"ל EyeClick: "מינויה של LCI כמשווקת המדיה באנגליה נעשה במסגרת אסטרטגית החברה לשווק את המדיה החדשנית, המושכת עניין רב, ברחבי העולם.
EyeClick מביאה את מהפכת האינטראקטיביות לתחום הפרסום והמדיה. באמצעות המדיה של EyeClick מפרסמים יכולים לתקשר עם קהלי היעד שלהם באופן חוויתי במקומות בהם הם קונים, אוכלים ומבלים ולהעביר להם מסרים בטכנולוגית Rich Interactive Media (מדיה אינטראקטיבית עשירה) שהופכת את הצופה וסביבתו למשתתפים פעילים בתוכן הפרסומי."
"קמפיינים ומשחקים וירטואליים המבוצעים באמצעות המדיה החדשה של EyeClick מושכים אליהם תשומת לב רבה בשל האינטראקטיביות שניתן ליצור בכל קמפיין וכן באמצעות האפשרויות האינסופיות לייצור משחקים וירטואליים ואינטראקטיבים, היוצרים שיווק חוויתי ממוקד הפונה למיליוני המבקרים בקניונים מדי חודש".