חברת
דיפלומט מרחיבה את מגוון המוצרים של Beyond
meat באמצעות Diplomat
Plant Based –
פעילות
ההפצה והמכירות של החברה המתמקדת במוצרים מהצומח: מעולמות תחליפי הבשר, גבינות
שמנים וביצים, ביניהם מותגים כמו zero
egg (תחליפי ביצה), Blue
Band ו Mazola ו Violife מבית Upfield ועוד'.
מוטי כהן, סמנכ"ל פיתוח עסקים, דיפלומט: "לפני כשלוש שנים החלה
דיפלומט ליזום ולהקים את Diplomat Plant Based. לאחר שזיהינו את מגמת הבריאות וה-WELL
BEING ההולכת ומתעצמת בתעשיית המזון ובפריצת תעשיות הפוד טק הבנו
שהעולם הולך לכיוון הזה ויצרוך בעתיד יותר ויותר מוצרים מהצומח על חשבון החי, חלקם
באופן גורף (טבעונים ו/או צמחונים) אך רובם מפחיתנים המעוניינים להפחית את כמויות
הבשר ולהתגמש".
"אנו
מעריכים כי בתוך עשור כ-15% משוק הבשר והעוף בארץ יהיו מבוססים על תחליפי חלבון"
מוסיף
מוטי כהן "הפצת הבשר מן הצומח דורשת
היערכות מיוחדת. לאחרונה הכריזה דיפלומט על מעבר צפוי למרלו"ג סופר טכנולוגי ומתקדם
בקיסריה בהשקעת עתק בהיקף 270 מיליון שקלים
וזאת במטרה להתפתח ולתת את המענה הטוב והמקצועי ביותר בזירת מוצרי ה- Plant Based.
על פי נתוני חודש אוגוסט תפסו
מוצרי Beyond meat
17% מקטגוריית קציצות מהצומח בישראל (עפי נתוני סטורנקסט בקטגוריה
הנל). מדובר בהישג של ממש לאור העובדה שחודשים ארוכים סבל השוק העולמי וגם הישראלי
ממחסור כרוני לאור חוסרים שנוצרו מביקושי יתר.
בימים אלה ניתן למצוא את מוצרי Beyond
Meat בלמעלה מ-700
נקודות מכירה בישראל ביניהן רשתות שופרסל , יוחננוף, טיב-טעם, ויקטורי וחצי חינם,
כמו גם ברשתות בתי מלון, מקומות אירועים מובילים, מסעדות שירות מהיר, כולל מוזס, BBB,
Susu & Sons, בורגרס בר, בלאק, אילאנס, ביגה, קפה לנדוור וקפה גרג ומגוון
רשתות טבע כגון ניצת הדובדבן, רשת בתי טבע אניס, בית טבע קסטל,ארץ בראשית , שקדיה
ועוד'.
במחקר שנערך לאחרונה על ידי חברת
רושניק עבור Beyond
meat בקרב 502 ישראלים (בוגרים) עולה
כי 21% מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל בדגש על אקדמאים ונשים נוהגים לאכול תחליפי בשר
אחת לחודש. 9% מהם – שהם כחצי מיליון
ישראליים!! אוכלים תחליפי בשר לפחות פעמיים בשבוע, מדובר במהפכה של ממש!
ומהיכן מגיעה אותה מהפכה? גם את
זה בדקו בסקר החדש ומצאו כי בקרב מיליון הישראלים שהפחיתו את צריכת הבשר שלהם 12% עשו זאת בהשפעת בני הזוג , 8% בהשפעת
הילדים ו6% בהשפעת חבר קרוב.
המוצרים החדשים שנוספו למגוון הקיים בישראל:
Beyond Meatballs – כדורי בשר מהצומח -מתובלות
בתערובת משובחת של תבלינים איטלקיים ומוכנות לבישול. עשויות ממרכיבים מהצומח, כמו
אפונה ואורז חום, ואינן מכילות מרכיבים מהונדסים גנטית, סויה או גלוטן. כל
מוצרי Beyond Meat מספקים את העסיסיות, את הטעם המשובח ואת המרקם המאפיינים בשר
שמקורו מן החי ובה בעת הם טובים יותר לכדור הארץ.
Beyond Sausage נקניקיה צמחית – הא
הנקניקייה הצמחית הראשונה שנראית כמו, נצלית כמו ומענגת בדיוק כמו נקניקייה
מסורתית. מעניקה טעם בשרי משובח ועסיסי של נקניקייה מסורתית, לצד הערך המוסף של
הבשר מן הצומח.
אודות Beyond Meat – מוצרי Beyond meat מבוססים על חלבון אפונה, עשירים מפרוטאין
מהטבע, ללא סויה וגלוטן ואינם מהונדסים גנטית. מגוון מוצרי החברה מעבירים
חוויה של בשר ונקניקיות בטעם, במרקם, בנראות ובשיטת ההכנה. מוצרי Beyond
meat מעניקים חוויה של צריכת מקור חלבון מהחי
מבלי להידרש לשלם את המחיר הסביבתי, המוסרי והכלכלי של תעשיות אלה. Beyond meat היא מחברות המזון הצומחות
ביותר בארצות הברית שמציעה מגוון מוצרים תחליפיים מהפכניים מהצומח. מוצרי החברה שנוסדה בשנת 2009 נועדו להיות בעלי אותו
טעם ומרקם כמו בשר מבוסס בעלי חיים בתוספת
יתרונות סביבתיים.
כשמייצרים Beyond Burger מייצרים 90% פחות פליטת גזי חממה 46% פחות אנרגיה, 99% פחות שימוש
במים ו – 93% פחות בזבוז קרקע, בהשוואה לבורגר בקר אמריקאי סטנדרטי 80/20 במשקל
113 גרם.
מעבר
למחויבות המותג של Eat What You Loveמייצגת
החברה אמונה חזקה שיש דרך טובה יותר להאכיל את העתיד שלנו וכי הבחירות החיוביות
שכולנו עושים, קטנות ככל שיהיו, יכולות לעזור לנו להתקדם לקראת סוג העתיד שאנו
רוצים. על ידי מעבר מבשר מן החי לבשר צמחי, אנו יכולים לסייע בטיפול בשימור משאבי
כדור הארץ ורווחת בעלי חיים.