חברת "המקצוענים" המתמחים בהוצאה לאור של מדרכים מקצועיים יוצאת במיצוב מחדש של החברה בהיקף השקעה של כ- 1.5 מיליון ₪.
מהלך המיתוג כולל שינוי שם החברה לחברת "המקצוענים" במקום "אל הבית", לוגו חדש בצבעים אדום וכחול , עיצוב מחודש של המדריכים "המקצוענים" ו"ספר האוכל" , שילוב תכנים חדשניים במדריכים, השקת אתר אינטרנטWWW.PRO.CO.IL אשר יהווה ערוץ נוסף לתקשורת ועוד. כמו כן משיקה החברה סלוגן חדש :"כי לא מכניסים כל אחד הביתה" .
המהלך בוצע ע"י חברת המיתוג מבית באומן בר ריבנאי – "קונספטיקה". השפה הגראפית החדשה תלווה את כל הפריטים החזותייים של החברה החל ממסע פרסום שיחל בשבוע הקרוב ויכלול מודעות בעיתונות היומית, הפקת קטלוג, מראה מחודש ומיתוג צי הרכבים של "המקצוענים" .
לדברי ארז סתר מנכ"ל ובעלי חברת המקצוענים" ההחלטה לחזק ולשדרג את המותג נובעת מהצורך להתאים את פעילות ותדמית החברה לצרכי השוק והצרכן המשתנים, באמצעות ויזואלית עכשווית , ייחודיות וחדשנות שישמשו כפלטפורמה לאסטרטגיה השיווקית של החברה".
חברת ה"המקצוענים" מוציאה לאור את המדריכים "המקצוענים" במדריך נכללים נותני שירות איכותיים שהתחייבו באמצעות אמנת שירות לעמוד בתנאי החברה הקובע קריטריונים של מחירים וסטנדרטים מקובלים מראש.
לראשונה כולל מדריך המקצוענים גם מוקד שירות לטיפול בתלונות וקבלת משוב ואינפורמציה על בעל המקצוע על ידי חיוג למספר כוכבית 8877 לציבור הרחב בישראל.
במדריך "ספר האוכל" ניתן למצוא את תפריטיהן של רוב המסעדות המבצעות שירותי משלוחים באזורים ת"א, ר"ג, גבעתיים, וגם תפריטים של מסעדות שלא מבצעות משלוחים, כמו כן ליהנות מקופונים ושוברי הנחה המצורפים למדריך.