חברת "נטורל פורמולה" פותחת קטגוריה חדשה בתחום שוק טיפוח הגוף לצעירים

חברת "נטורל פורמולה" פותחת קטגוריה חדשה בתחום שוק טיפוח הגוף לצעירים:קטגוריית בישום הגוף הכוללת גם סדרת דאודרנטים חדשה בהגדרת טיפוסים שונים לבנים ולבנות תחת השם NATURAL BODY "נטורל בודי"



הסדרה החדשה משלבת ידע וטכנולוגיה עם קונספט שיווקי חדשני המעביר את בישום כל הגוף לאורך כל היום, לבנים ולבנות. היקף ההשקעה במהלך נאמד בכ – 3 מיליון שקל



איריס שטרסמן סמנכ"ל השיווק ב"נטורל פורמולה":" הקונספט החדשני והייחודי המאפיין את הסדרה יוצר בידול מסדרות אחרות הקיימות על המדף באמצעות Emotional Branding ועונה על צורך שזוהה שעיקרו ניסוח מחדש של קטגוריות מוכרות מחד ואימוץ שלהם ע"י קהל צעיר, תוך זיהוי צורך צרכני והגדלת הצריכה האישית…"




עד כה שיווקה החברה מספר מצומצם של דאודורנטים לגבר ולאישה לשימוש קלאסי. כעת לראשונה כאמור, תשווק החברה דאודורנט ספריי המיועד לשימוש לכל הגוף המעניק הגנה של 24 שעות.



שטרסמן הוסיפה כי: "לראשונה בעצם בתחום הדאודורנטים מוצע לצרכן ערך מוסף אמיתי ומבודל – מלבד הערכים הפונקציונאליים כמו מניעת זיעה ושמירה על היגיינה, מוצעת האפשרות לבישום כל הגוף לאורך כל היום בניחוח בעל אופי ואישיות שנבדקו על קהל יעד צעיר.


אולי יעניין אותך

 סניף פתח תקווה מיקי שמו צילום יחצ (2)
color-chart-g8bec9df5e_12801
cincopa
yossi-cohen9
129-find-designers
hila1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס