חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, המובילה את שוק פתרונות הקפה לעסקים, יוצאת עם מיתוג מחדש של החברה. עולה בקמפיין להשקת המותג החדש.
תהליך המיתוג החדש, בהיקף של למעלה מ 1.5 מיליון ₪, ארך כשלושה חודשים במסגרתו השיקה פאוזה לוגו חדש המאגד את המותגים המובילים בעולם בתחום פתרונות הקפה לעסקים תחת הלוגו של פאוזה. השפה הפרסומית החדשה של החברה נחשפת בימים אלה באמצעות קמפיין רחב היקף בעיתונות ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום אפיקים B2B.
מנכ"ל פאוזה, אודי צ'צ'יק, מציין: "בחרנו בסלוגן "עולם של קפה לעסקים" להובלת המהלך הנוכחי בכדי להדגיש את יכולתה של פאוזה להעניק סוגים שונים של מוצרים ושרותים לסוגים שונים של עסקים. פאוזה כיום, מובילה את הקטגוריה החדשה יחסית ומציעה ללקוחותיה מותגים נבחרים בתחום הקפה לעסקים כגון: לוואצה, אילי, נסקפה, ריסטורה, מוקדור ועוד . אנו מצפים בשנה הקרובה לצמוח ולהרחיב את הקטגוריה כולה ".
הקונספט העומד מאחורי המיתוג החדש משדר את ערכי המותג: איכות, רעננות, הרמוניה ויציבות והוא עוצב על ידי סטודיו אורית יגר, המתמחה בבניית תדמית לחברות בתחום המזון בכלל, הקפה ומכונות הממכר האוטומטיות בפרט. לסטודיו אורית יגר נסיון רב שנים עם פרוייקטים דומים ברחבי העולם, הן עבור חברות ישראליות והן עבור חברות בינלאומיות, אשר הקנו לו כלים לבניית שפה ויזואלית ל"פאוזה" – כחברת מטריה ישראלית המאגדת חברות ומותגים מגוונים, תוך למידת צרכי השוק ואפיון קהל צרכני הקפה המקומי.
שוק פתרונות הקפה לעסקים, הכולל את כל הדרוש לחווית קפה מושלמת: מכונות קפה ומוצריהם, משקאות חמים נוספים, כוסות וכדומה, מוערך בכ- 450 מיליון ₪.
על פאוזה
חברת "פאוזה" מקבוצת מי עדן, מתמחה בשיווק ישיר של פתרונות קפה, ללקוחות עסקיים ופרטיים. בין יתר פעילותיה, חברת פאוזה הינה המשווקת הבלעדית של לוואצה בלו ולוואצה אספרסו פוינט, הנציגה הישראלית של חברת לוואצה איטליה – חברת הקפה מספר 1 בעולם.