חברת "לירם" משווקת מותג בגדי הילדים "קדס קידס" בישראל, משיקה בארץ בימים אלה את המותג "קדס קולורס" – קו ביגוד לילדים, המיועד לאוהבי העיצוב הנקי המתאפיין בצבעוניות עזה ואחידה , שיוצע במחירים אטרקטיביים.
הקולקציה מיועדת לבנים ובנות במידות 6 חודשים עד מידה 16. הקו החדש הינו ללבוש יומיומי ולשעות הפנאי, וניתן לשלבה בשיטת ה-Mix and Match עם פרטי ביגוד מקולקציות הביגוד האופנתית של "קדס קידס".
ליין המוצרים החדש נותן את מענה לצורך הקיים בביגוד ילדים בקונספט צבעוני בסיסי ועיצוב נקי, העשוי מבדים איכותיים העמידים בכביסות מרובות. הקולקציה כוללת בין השאר מכנסיים וחולצות פוטר, גופיות, טייצים, קופשונים, ז'קטים, קרדיגנים ועוד.
לדברי משה זילברשטיין בעל חברת "לירם" ו"קדס קידס": " ממחקרים שערכה החברה, זיהינו את הפוטנציאל והצורך של קהל ההורים והילדים בקו ביגוד בעל מראה נקי וצבעוני בדפוסי לוגו מינימאליים.
באמצעות המותג החדש אנו מרחיבים את תמהיל המוצרים לקהל לקוחותינו, אם המותג "קדס קידס" מיועד לאירועים ומשדר אופנה עדכנית המושפעת מהטרנדים האופנתיים של עולם המבוגרים, הרי שהמותג "קדס קולורס " מיועד ללבוש במשך כל שעות היום לביה"ס, גן ושעות הפנאי ויימכר במחירים סבירים השווים לכל כיס".
על פי נתוני חברת לירם המשווקת את מוצרי "קדס קידס" בישראל, שוק בגדי הילדים מגלגל כ- מיליארד ₪ בשנה. לדברי אורן חורב, סמנכ"ל החברה: שוק בגדי הילדים מפולח ל- 70% של ביגוד המיועד ליום יום ו- 30% של ביגוד במראה לבוש המיועד לשעות אחה"צ ולאירועים.
הקולקציה הראשונה של "קדס קולורס" תושק בישראל לראשונה החל מסוף חודש אוגוסט, ותשווק ב- 25 חנויות רשת "קדס קידס". כמו כן תפיץ חברת "לירם" את המותג בכ- 150 חנויות פרטיות המתמחות בבגדי ילדים בכל הארץ.