רשת "קרביץ" חברה לחברת התקשורת "ירוקום" לשיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו יוצאות השתיים במבצע משותף. המבצע שעולה ביום ו' (3/6) למשך שבועיים, יגובה בקמפיין טלוויזיה ובעיתונות ארצית באמצעות פרסום "זרמון – גולדמן" בהיקף השקעה של 300,000$.
הקמפיין החדש ושיתוף הפעולה עם ירוקום הינו נדבך נוסף במדיניות הפרסום שאומצה ע"י הרשת לפני כשנה ומתמקדת בעיקר בקמפיינים תדמיתיים, וזאת לצד הקמפיינים המכירתיים (Hard Sale ) שאפיינו את הפעילות הפרסומית של המותג בעבר.
מנשה זילכה סמנכ"ל השיווק ברשת "קרביץ" מסר כי: "שיתוף הפעולה וההתחברות לחברת יורוקום הנתפסת כחדשנית ומובילה בתחומי הטכנולוגיה והתקשורת, תואמת את מדיניות החברה להתרכז ולהבליט את תחום הציוד ההיקפי ברשת תוך הבלטת הקשר לעולם הטכנולוגיה."