חברת "שוורץ קוסמטיקה טבעית" , המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי טיפול וטיפוח טבעיים, לעור הפנים, הגוף והשיער, תוצרת כחול – לבן, מותחת את המותג ומרחיבה את פעילותה לחו"ל, בתחום מוצרי טיפול וטיפוח טבעיים לתינוקות.
החברה, תייצא מגוון מוצרים לתינוקות, למדינות: ארה"ב, גרוזיה, צ'כיה, רוסיה, אנגליה, קנדה ועוד, המהוות יעדים עתירי פוטנציאל לפרישת ייצוא בינלאומית רחבה וכהמשך טבעי לפעילות החברה ברחבי העולם, בהשקעה של 2.5 מיליון $.
עוזי שוורץ, סמנכ"ל השיווק מסר כי: "החברה נמצאת בימים אלו במו"מ מתקדם עם מדינות שונות בעולם, לייצוא המותג במספר מישורים, האחד – תחת המותג "שוורץ" והשני – תחת מותגים פרטיים".
לדבריו: "ייצוא המוצרים לחו"ל, מחזק את עוגן החברה בקטגוריית מוצרי הטיפוח הטבעיים ואנו רואים בהתרחבות החברה צורך אסטרטגי שייתן מענה לביקוש השוק".
מוסיף שוורץ:"האסטרטגיה השיווקית, המובילה את חברת "שוורץ – קוסמטיקה טבעית", נועדה ליצור חשיפה מרבית למוצרי החברה, תוך שימת דגש על מוצרים טבעיים, המבדלת אותה מהמתחרים, בכך שהלקוח נהנה ממוצר איכותי וטבעי, במחיר אטרקטיבי, כמו גם, מחזקת את המותג וממצבת אותו כאוטוריטה בתחום מוצרי הטיפוח".
לדבריו: "בישראל כמו בכל העולם, חל בשנה האחרונה, גידול של כ- 25% בצריכת מוצרי טיפול וטיפוח טבעיים והחברה זיהתה צורך אמיתי בשוק הבינלאומי, למוצרי טיפול וטיפוח לתינוקות תוצרת כחול – לבן".
מוסיף שוורץ: ייצוא המותג יהווה כ- 25% מפעילות החברה כאשר "השתלטותם" של מותגי כחול – לבן בתחום הטיפוח, על שווקי חו"ל תופסת תאוצה. בשנים האחרונות, התפתחו בארץ מותגי טיפוח ישראליים, המציגים מגוון תכשירים רחב, המספקים מענה הולם לצרכי הלקוחות בחו"ל, כאשר הצרכן הישראלי לוקח חלק נכבד בגידול היקף המכירות של החברות הישראליות".
החברה מגלגלת מחזור של כ -25 מיליון ₪ בשנה, כאשר 25% ממחזור המכירות מהווה יצוא לחו"ל. כמו כן, מפעילה החברה, מפעל הממוקם בא.ת מיתרים המעסיק כ- 50 עובדים.