לדברי ארז סתר מנכ"ל חברת "המקצוענים": "אנו צופים בחודשים הראשונים לכ- 100 אלף גולשים ולגידול של מעל 30% בפניות שירות בשנה הראשונה. ולגידול של 30% במחזור המכירות של החברה"
חברת "המקצוענים" המתמחים בהוצאה לאור של מדריכים מקצועיים לציבור הרחב ביניהם מדריך "המקצוענים" ו"ספר האוכל משיקה בימים אתר אינטרנט חדש שיתמוך במותג "המקצוענים" בהשקעה של 250 אלף דולר במטרה ליצור ערוץ שיווקי ותקשורת נוספת עם לקוחות החברה וקהל יעד פוטנציאלי.
האתר החדש תחת השם "המקצוענים" WWW.PRO.CO.IL מציע לראשונה בארץ מחירון אינטראקטיבי גדול ומקיף המאגד תחת קורת גג אחת את כל נותני השירות להם נזקק הצרכן, במגוון הקטגוריות השונות כמו: הובלות, זגגים, הדברה, גינון, איטום, חשמלאים, מסגרים, טכנאי טלוויזיות, מנעולנים, צבעים, דודי שמש ועוד.
המחירון נוח וקל לשימוש, ומעניק פירוט מלא על הזמנת או ביקור של בעל המקצוע, לפי חלוקה של האזורים בהם אתם גרים, קטגוריה, וסוג העבודה. (המחירים המצוינים רלוונטיים על פי חברי בעלי המקצוע הקיימים במדריך המקצוענים ) .
האתר תוכנן ופותח בטכנולוגיה חדישה ובאופן ידידותי לגולש כך שיוכל לאתר ולמצוא דרך מנועי החיפוש באתר, את בעלי המקצוע המומלצים של "המקצוענים" במהירות כמו גם, טיפים מקצועיים וכללים אשר יאפשרו לו לקבל את השירות הטוב ביותר באופן בטוח ומקצועי. בשלב השני יועלו לאתר סרטוני וידאו אשר יסבירו וייתנו מענה וכלים ראשונים להתמודדות עם מגוון תקלות שונות ונפוצות בתחום הבית והמלצות כיצד לשלם פחות על מגוון השירותיים.
עוד באתר קישור לאתר האוכל של המקצוענים, הכולל מגוון רחב של מסעדות ושרותי משלוחים, הטבות, קופונים ועוד. בעתיד הקרוב יעלה גם אתר אוכל חדש המאפשר הזמנת אוכל מהירה ונוחה אשר ויכלול בתוכו רבים מהתכנים הייחודים של חברת המקצוענים.
כמו כן נעשה שיתוף פעולה ייחודי עם מירס להקמת מערכת טכנולוגית משוכללת וייחודית שאינה קיימת עדיין בארץ. המערכת מאפשרת לחברה להבטיח כי בעלי המקצוע הרשומים במאגר של החברה אכן ישמרו על סטנדרטים גבוהים של שירותומאפשרת לחברה להפנות שיחות טלפון המותאמות לצרכי הצרכנים וזוכות למענה מהיר ויעיל מנותני השירות.
בנוסף, ניתן דרך אתר האינטרנט להצטרף למועדון הצרכנים של החברה ולקבל הטבות שונות ומידע מעמיק יותר.לכל אלה מתווסף מוקד השירות של החברה *8877 אשר ילווה את הצרכנים לכל אורך ההתקשרות עם בעלי המקצוע.
לדברי ארז סתר מנכ"ל חברת ה"מקצוענים": " תחום האינטרנט שצובר תאוצה יחשוף את הצרכן הישראלי לשלל בעלי מקצוע אמינים והוגנים, יקל על לקוחות קיימים וחדשים בהזמנת בעל מקצוע וכן ישדרג ויחזק את הקשר בנינו לבין לקהלי יעד נוספים המהווים קהל יעד פוטנציאלי.
לדבריו: פיתוח והקמת האתר הינו מהלך הכרחי בשל העלייה החדשה של הצרכנים המשתמשים באינטרנט למטרות צרכניות כמו: חיפוש מידע, בירורים רכישה ועוד, אנו מצפים בחודשים הראשונים לכ- 100 אלף גולשים ולגידול של מעל -40% בפניות לקבלת שירות בשנה הראשונה, כפועל יוצא גידול של 30% במחזור המכירות של החברה בשל התפתחות תחום המסחר באינטרנט ".
המוטיבים עליהם הושם דגש באתר כוללים: ייחודיות ומומחיות המותג במתן מגוון רחב של פתרונות ורעיונות הקולעים לצרכיו של כל צרכן.