חברת " המקצוענים" ממשיכה לחזק את הקשר עם לקוחותיה ומשיקה ערוץ שיווקי ומכירתי

לדברי ארז סתר מנכ"ל חברת "המקצוענים": "אנו צופים בחודשים הראשונים לכ- 100 אלף גולשים ולגידול של מעל 30% בפניות שירות בשנה הראשונה. ולגידול של 30% במחזור המכירות של החברה"



חברת "המקצוענים" המתמחים בהוצאה לאור של מדריכים מקצועיים לציבור הרחב ביניהם מדריך "המקצוענים" ו"ספר האוכל משיקה בימים אתר אינטרנט חדש שיתמוך במותג "המקצוענים" בהשקעה של 250 אלף דולר במטרה ליצור ערוץ שיווקי ותקשורת נוספת עם לקוחות החברה וקהל יעד פוטנציאלי.



האתר החדש תחת השם "המקצוענים" WWW.PRO.CO.IL מציע לראשונה בארץ מחירון אינטראקטיבי גדול ומקיף המאגד תחת קורת גג אחת את כל נותני השירות להם נזקק הצרכן, במגוון הקטגוריות השונות כמו: הובלות, זגגים, הדברה, גינון, איטום, חשמלאים, מסגרים, טכנאי טלוויזיות, מנעולנים, צבעים, דודי שמש ועוד.



המחירון נוח וקל לשימוש, ומעניק פירוט מלא על הזמנת או ביקור של בעל המקצוע, לפי חלוקה של האזורים בהם אתם גרים, קטגוריה, וסוג העבודה. (המחירים המצוינים רלוונטיים על פי חברי בעלי המקצוע הקיימים במדריך המקצוענים ) .



האתר תוכנן ופותח בטכנולוגיה חדישה ובאופן ידידותי לגולש כך שיוכל לאתר ולמצוא דרך מנועי החיפוש באתר, את בעלי המקצוע המומלצים של "המקצוענים" במהירות כמו גם, טיפים מקצועיים וכללים אשר יאפשרו לו לקבל את השירות הטוב ביותר באופן בטוח ומקצועי. בשלב השני יועלו לאתר סרטוני וידאו אשר יסבירו וייתנו מענה וכלים ראשונים להתמודדות עם מגוון תקלות שונות ונפוצות בתחום הבית והמלצות כיצד לשלם פחות על מגוון השירותיים.



עוד באתר קישור לאתר האוכל של המקצוענים, הכולל מגוון רחב של מסעדות ושרותי משלוחים, הטבות, קופונים ועוד. בעתיד הקרוב יעלה גם אתר אוכל חדש המאפשר הזמנת אוכל מהירה ונוחה אשר ויכלול בתוכו רבים מהתכנים הייחודים של חברת המקצוענים.



כמו כן נעשה שיתוף פעולה ייחודי עם מירס להקמת מערכת טכנולוגית משוכללת וייחודית שאינה קיימת עדיין בארץ. המערכת מאפשרת לחברה להבטיח כי בעלי המקצוע הרשומים במאגר של החברה אכן ישמרו על סטנדרטים גבוהים של שירותומאפשרת לחברה להפנות שיחות טלפון המותאמות לצרכי הצרכנים וזוכות למענה מהיר ויעיל מנותני השירות.



בנוסף, ניתן דרך אתר האינטרנט להצטרף למועדון הצרכנים של החברה ולקבל הטבות שונות ומידע מעמיק יותר.לכל אלה מתווסף מוקד השירות של החברה *8877 אשר ילווה את הצרכנים לכל אורך ההתקשרות עם בעלי המקצוע.



לדברי ארז סתר מנכ"ל חברת ה"מקצוענים": " תחום האינטרנט שצובר תאוצה יחשוף את הצרכן הישראלי לשלל בעלי מקצוע אמינים והוגנים, יקל על לקוחות קיימים וחדשים בהזמנת בעל מקצוע וכן ישדרג ויחזק את הקשר בנינו לבין לקהלי יעד נוספים המהווים קהל יעד פוטנציאלי.



לדבריו: פיתוח והקמת האתר הינו מהלך הכרחי בשל העלייה החדשה של הצרכנים המשתמשים באינטרנט למטרות צרכניות כמו: חיפוש מידע, בירורים רכישה ועוד, אנו מצפים בחודשים הראשונים לכ- 100 אלף גולשים ולגידול של מעל -40% בפניות לקבלת שירות בשנה הראשונה, כפועל יוצא גידול של 30% במחזור המכירות של החברה בשל התפתחות תחום המסחר באינטרנט ".



המוטיבים עליהם הושם דגש באתר כוללים: ייחודיות ומומחיות המותג במתן מגוון רחב של פתרונות ורעיונות הקולעים לצרכיו של כל צרכן.

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח