חברת האינטראקטיב EURO 4D מקבוצת יורו תל אביב מתרחבת ומקימה בימים אלה מחלקת מנועי חיפוש וטכנולוגיות. המחלקה תפעל בשני תחומים מרכזיים: האחד – פרסום וקידום לקוחות במנועי החיפוש השונים בארץ ובעולם, והשני – הרחבת השימוש בזירות הטכנולוגיות החדשות ביניהן סלולר, Web2.0 וטלוויזיה אינטראקטיבית IPTV)).
את המחלקה החדשה ינהל אופיר פרום (39) המתמחה בתחום מנועי החיפוש וטכנולוגיות מתקדמות. פרום, טכנאי אלקטרוניקה ומחשבים של הטכניון ובוגר האוניברסיטה הפתוחה בתכנות מחשבים, פעל עד היום במגוון רב של תפקידים ומיזמים בחברות המובילות בתחום ובהן: Web2P, NET2PHONE, CTHAT, PC4PC פתרונות תקשורת, מיקרודן מחשבים ועוד.
מעין טירנגל, מנכ"ל EURO 4D: "הקמת המחלקה החדשה היא שלב נוסף בצמיחתה של EURO 4D וחלק מהגשמת החזון שלה לפיתוח וצמיחת התרבות הדיגיטלית בישראל. EURO 4D מכינה את לקוחותיה לעולם בו נקודות המגע עם הזירה הטכנולוגית הופכות הכרחיות יותר ויותר. לאופיר ניסיון מקיף בכל נושאי האינטרנט והוא האיש הנכון לסייע בהכנת לקוחותינו להתפתחויות העתידיות בתחום" .
EURO 4D היא אחת מחמש חברות האינטראקטיב הגדולות והמובילות בישראל. החברה מונה כיום 21 עובדים, ועל לקוחותיה נמנים: פלאפון, לאומי קארד, לובינסקי, טיב טעם, רקיט בנקיזר (קולון, קליה, פיניש, סיליט ועוד), אילנות דיסקונט, איסתא, קבוצת קו מנחה, וואלה שופס ועוד. החברה הינה חלק מקבוצת יורו תל אביב, שנמצאת בבעלות קבוצת יורו תל אביב, הכוללת גם חברות פרסום, יחסי ציבור, מדיה וקד"מ.