חברת "כרמית" ממתקים מותחת את המותג "חופשי" ויוצאת עם קו מוצרים חדש – "חופשי טופ קרים", סוכריות ללא סוכר בהשקעה של כ – 1מיליון ₪ .רועי רותם סמנכ"ל השיווק בכרמית: "המטרה של כרמית היא הרחבת הקטגוריה והפיכה לשחקן משמעותי בשוק תוך גידול בנתח השוק. כרמית הציבה לעצמה יעד מכירות של 7 מליון ש"ח בשנה הקרובה בקטגוריית הסוכריות ללא סוכר.
בתקופת ההשקה תיערך פעילות שיווקית רחבה בקרב הקהילה העסקית, ברשתות השיווק הקמעונאים והסיטונאים. נקודות המכירה ישולטו והמוצר יוצג בסטנדים ייחודיים.במקביל, ייערך קד"מ נרחב במסגרתו יחולקו עשרות אלפי דוגמיות במטרה להביא למודעות הציבור את הסוכריות החדשות ולהניע את הצרכן להתנסות במוצרי הסדרה החדשה .