חדש במרכז הבינתחומי לאינטרנט: שיטות מתקדמות לניהול עסק והמשרד בסביבה טכנולוגית מתקדמת

המרכז הבינתחומי לאינטרנט, פותח קורס חדש המיועד לעצמאים, בעלי עסק קטן / בינוני, לבעלי משרד קטן העובדים מהבית, וליזמים העומדים להקים עסק חדש, ללימוד הפן התפעולי לניהול חסכוני ויעיל של העסק בסביבה טכנולוגית מתקדמת.


הקורס יתמקד ברכישת כלים אלמנטאריים ובחינת הכדאיות הכלכלית שלהם לניהול משרד בסביבה טכנולוגית מורכבת ומשתנה,כיצד רוכשים כלי מחשוב מתקדמים לעסק ללא עליות מיותרות, האם כדאי לשדרג את המחשב ה"ישן" או לקנות חדש? סקר שווקים באינטרנט ,מערכות הפעלה, קנויות או חינמיות עלות מול תועלת, כדאיות ורווחיות, כיצד משתמשים בתוכנות המתקדמות של אופיס ולא בתשלום. מניעת נזקים בלתי הפיכים באמצעות הגנה על המידע של העסק. גיבוי Online מול גיבוי פיזי – שיטות יתרונות וחסרונות ועוד…

"עיקר פעילותו של המרכז הבינתחומי לאינטרנט, נוגע ללימוד של אמצעי המדיה הדיגיטאלית ודרך פעולתה. החל מלימוד מושגי יסוד הקשורים לתחום השיווק והפרסום באינטרנט,הכרות עם עולם התוכן השיווקי של האינטרנט ועד לדרך פעולתן של שיטות טכנולוגיות לפרסום מקוון", אומרת מנהלת השיווק של המרכז הבינתחומי לאינטרנט, רונית פרידמן, "כמרכז לימודים המקיים קורסים ייעודיים להקניית ידע ויסודות חיוניים להקמת אתר אפקטיבי לבעלי עסק פעיל ולמתכננים להרחיב ולהקים עסק חדש, פיתחנו תוכנית קורס משלימה להקניית כלים מעשיים ויישומיים לאיך ניתן לנהל משרד תוך ניצול מקסימאלי של זמן העבודה, חיסכון בכסף, ובהוצאות השוטפות" .


הקורס בעלות אטרקטיבית במיוחד, 16 שעות לימוד אקדמיות, 4 מפגשי ערב .


לפרטים והרשמה:
info@iic.org.il Ronit@iic.org.il

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_