חוזרים לבית הספר עם רשת iStore

רשת iStore מציגה את מגוון האביזרים והפתרונות הטכנולוגיים שיהפכו את הלימודים לחוויה.

לדברי חיים זגורי, מנכ"ל רשת iStore ”ההתפתחות הטכנולוגית הפכה ממזמן לחלק בלתי נפרד משגרת הלימודים שלנו, גם בבית הספר וגם באוניברסיטאות". 

בנוסף, הרשת יוצאת בימים אלא בקמפיין מבצעים מוביל לקראת שנת הלימודים שבפתח:

רוכשים Mac ומקבלים 50% הנחה לרכישת אוזניות Beats Solo Buds (בנוסף לשובר מתנה של 250 ש״ח למימוש בקניה הבאה)

רוכשים iPad ומקבלים הנחה לרכישת עפרון ו/או מקלדת ל-iPad מבית Apple (בנוסף לשובר מתנה של 150 ש״ח למימוש בקניה הבאה)

*הקמפיין יהיה בתוקף בין התאריכים  18/08/2024 עד ה- 10/09/2024 בסניפים, במוקד המכירות ובאתר הרשת

"ההתפתחות הטכנולוגית לא רק עוזרת לסטודנטים ולתלמידים הצעירים עם שעורי הבית אלא פותחת בפניהם אפשרויות תקשורת והבנה רחבים וגלובליים הרבה יותר" מסביר זגורי "אפקטיביות הלמידה באמצעות אמצעים טכנולוגיים הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום של התלמידים והסטודנטים. ברשת iStore אנו מציעים את המגוון הרחב ביותר שכל סטודנט ותלמיד יוכלו להיעזר בו בלימודים – מהמחשבים הניידים המתקדמים ביותר בתחום כמו ה-  AirMacBook ודגמי ה-iPad החדשים ביותר ועד תיקים, אוזניות, מקלדות אלחוטיות ועוד".

MacBook Air

ה- MacBook Air  – רץ בין עבודה למשחקים – כששבב ה-M3 מביא יכולות מצוינות אפילו יותר ותכונות מבוססות בינה מלאכותית מתקדמות למחשב הסופר-נייד הזה. עם עד 18 שעות של חיי סוללה, אתם יכולים להריץ כל דבר שתרצו. מגיע ב 4 צבעים מרהיבים, שני גדלים מושלמים (15 ו- 13 אינץ), חיי סוללה לארוכים במיוחד, מצלמה, סאונד, מקלדת עם תאורה אחורית, חיבורים קלים ומהירים ואפילו אפשר לענות איתו לשיחות טלפון המתקבלות ב-iPhone. ה- MacBook Air מומלץ לסטודנטים או לתלמידים. מוצע במחיר מיוחד במסגרת סל ההטבות שהרשת משיקה בימי הקיץ ולקראת החזרה ללימודים.

ה- MacBook Pro 14מחשב אולטימטיבי ללימודים בעל ביצועי Pro – מתאים לסטודנטים לעיצוב או לתכנות. עם 8 ליבות עיבוד ו-10 ליבות למאיץ הגרפי, שבב ה-Apple M3 יכול לעזור לכם לעוף דרך ביצוע מספר משימות יום-יומיות במקביל ולבצע פרויקטים רציניים כמו עריכת אלפי תמונות או וידאו ב-4K. עד 22 שעות של סוללה, נפח אחסון וזכרון מהירים (עד 24GB של זכרון), עד 2 טרה-בייט של נפח אחסון SSD מהיר מקפיץ אפליקציות ופותח קבצים בצורה מיידית, עם מערך 3 מיקרופונים באיכות סטודיו, ומערכת סאונד של שישה רמקולים עם תמיכה בסאונד מרחבי. מקלדת ה-Magic Keyboard  עם תאורה אחורית מציעה שורת מקשי פונקציה בגובה מלא ו-Touch ID, שמעניק לכם אפשרות מהירה, קלה, ובטוחה לפתוח את נעילת המחשב הנייד שלכם ולהיכנס לאפליקציות ולאתרים.  מוצע במחיר מיוחד במסגרת סל ההטבות שהרשת משיקה בימי הקיץ ולקראת החזרה ללימודים.

iPadברשת ניתן למצוא מגוון רחב של דגמי iPad המתאימים לכל סטודנט ולכל תלמיד – לדוגמא:

  • iPad Pro – חווית ה-iPad האולטימטיבית עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר – החל מ 4,619 ש״ח
  • iPad Air – ביצועים רציניים בעיצוב דק וקליל – החל מ 2,829 ש״ח
  • iPad 10th generation – ה-iPad החדש והצבעוני עבור הפעולות היום יומיות שלכם. – החל מ 1,669 ש״ח
  • iPad 9th generation – כל הדברים החיוניים ב-iPad המשתלם ביותר. החל מ 1,649 ש״ח
  • iPad mini – חווית ה-iPad המלאה המותאם לעבודה עם יד אחת – החל מ 2,359 ש״ח

תיקים – ברשת ניתן למצוא מגוון תיקים בעיצובים אופנתיים המתאימים לנוער בחטיבות הביניים ותיכון, וכן לסטודנטים וסטודנטיות – לדוגמא:

אביזרים – 

מקלדת – ברשת מציעים מגוון של מקלדות במחירים משתנים. לדוגמא:

Logitech – POP Keys Wireless Mechanical Keyboard – המקלדת הצבעונית והמדליקה ביותר על שולחן הלימודים – מקלדת מכאנית מעוצבת מבית Logitech.- בגרסת POP Keys הכוללת מקשי אימוג'י ניתנים להתאמה ומקשים מכאניים חומים טקטיליים לחווית הקלדה מהנה. מגיעה בשלושה שילובי צבעים מדליקים, מוצעת במחיר 499 שח

עכבר – ברשת מציעים מגוון של עכברים אלחוטיים, ארגונומיים, נטענים ומעוצבים ה במחירים משתנים. לדוגמא:

  • Logitech – Lift Vertical Ergonomic Mouse / Off White/Pale Grey – עכבר ארגונומי אנכי אלחוטי Lift for Mac מבית Logitech.- נוחות לאורך כל היום עם מבנה ארגונומי חדשני. כולל מגוון תכונות ניתנות להתאמה אישית באמצעות תוכנה. 299 שח
  • Logitech – POP Wireless Mouse / Black/Yellow – עכבר אלחוטי איכותי POP Mouse בעיצוב צבעוני מרהיב ונוחות שימוש מושלמת, מבית Logitech.. מגיע בשלושה שילובי צבעים מרהיבים, מוצע במחיר 139 שח

בנוסף ניתן למצוא ברשת מגוון של עפרונות דיגיטליים המותאמים ל iPad, אוזניות קומפקטיות לשים בתיק במחירים ועוד. 

www.istoreil.co.il

רשת iStore – המשווקת הרשמית של מוצרי Apple בישראל,  מציעה 5 סניפים בפריסה ארצית ונחשבת לרשת המובילה בתחומה כיום. הרשת, שהייתה החנות הראשונה בארץ אשר הביאה את בשורת ה-iPod ומוצרי Apple השונים לישראל, ממשיכה להציג את המוצרים החדשים והמתקדמים ביותר בסניפיה ובאתר. הרשת הינה גם מעבדת שירות רשמית של Apple בישראל ומעניקה שירות באחריות ומחוץ לאחריות למוצרי Apple ללא תלות במקום רכישתם. 

אולי יעניין אותך

 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו
 רופאי עור סבוקלם צילום עופר חג'יוב

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה