חופשיווק קונספטואלי: מלון ספא קלאב יוצא במגוון סופ"שים קונספטואליים לגוף ולנפש

בשנה האחרונה יצאה רשת מלונות פרימה במהלך שיווקי לפיתוח קונספט ייחודי לכל אחד ממלונות הרשת. המהלך, שנועד לבדל את מלונות "פרימה" מיתר המלונות, כולל בין היתר, פעילות סופי השבוע נושאיים, שמטרתם להעניק תוכן וחוויה כוללת לאורחים. למשל, במלון פרימה רויאל ירושלים יזמו סוף שבוע מספרי סיפורים וסוף שבוע "אביב מוזיקלי" המשלב הרצאות על מוזיקה. במלון ספא קלאב ים המלח התקיימו מגוון סופי שבוע דוגמת ספארטי גירלז- חופשה לנשים בלבד, סוף שבוע מסיכות ויין, סוף שבוע "היו זמנים" בניחוח נוסטלגי ועוד.



חשוב לציין כי מעבר לשיווק המלונות כלפי חוץ, המיתוג הקונספטואלי בא לידי ביטוי גם פנימה- באווירה היומיומית שחווים אורחי המלונות.



מלון ספא קלאב בים המלח, שמיתוגו כנווה מדבר של רוגע ושקט, הוא דוגמא קלאסית לאריזה שיווקית קונספטואלית מושלמת, שממחישה עד לפרטים הקטנים ביותר, את האופי הייחודי של המקום ואת האווירה שניסו ואף הצליחו להשרות בו.



כמובן שמיקומו של המלון, שנחבא בין הרי יהודה מול הטורקיז המהפנט של ים המלח, תורם רבות לאווירה הנינוחה והשלווה ומעניק חווית ספא אמיתית של התחדשות הגוף והנפש באמצעות סגולותיו הידועות של ים המלח. אך המיקום לבדו לא מקנה למלון את הזכות להשתמש בסלוגן כמו: "המקום האידיאלי לחופשה שפורטת על כל החושים".



מלון ספא קלאב ים המלח ניחן במספר תכונות נוספות. החיוך וקבלת הפנים החמה והאישית, החללים האינטימיים, הצבעים, הנרות, הריחות והתאורה הרכה, יחד מרכיבים תפאורה ואווירה, שלווה ומרגיעה.


הספא המהודר, המעוצב בסגנון מרוקאי מרהיב, בשילוב עיצוב הפנים של החללים הציבוריים, החדרים המרווחים והמפנקים, יוצרים תנאים אידיאלים לאורחי המלון.





המגוון העשיר של טיפולי גוף ופנים, הג'קוזי, אמבטיות גופרית אישיות, סאונה רטובה ויבשה, חמאם טורקי, בריכה מחוממת של מי ים המלח ובריכת שחיה חיצונית, סוויטות-ספא VIP, עם ג'קוזי פרטי לעיסוי זוגי וצוות מיומן של מסז'יסטים ומטפלים מומחים, מאפשרים חוויות עינוגי גוף שמיימים.







בימים אלה, מציע מלון ספא קלאב ללקוחותיו טיפול פילינג בטכניקה ייחודית, מחומרים לא שגרתיים – סוכר חום ושוקולד. גרעיני הקקאו מכילים חלבונים ומגנזיום המעניקים לעור אנרגיה והזנה. הקקאו מכיל גם ויטמין
B1 וחומצה פולית המחדשים ומשקמים את העור. הסוכר החום הינו אחד המרכיבים הטבעיים המשמשים מזה מאות שנים לטיפוח הגוף. בשילוב עם הקקאו והשמנים, פילינג השוקולד מעניק לעור תחושת חידוש, רכות וחיוניות. ניחוח השוקולד מכניס את המטופלים לאווירה חמימה, ביתית ואינטימית, ומשרה תחושת רוגע. הטיפול ניתן, במשך 40 דקות ובמחיר של 230 ₪ על ידי מטפלים מקצועיים בספא של מלון ספא קלאב ים המלח, מרשת מלונות פרימה.



בנוסף, ישנן מגוון פעילויות ותוכניות לאורחי המלון. פילאטיס, יוגה / יוגה צחוק, מדיטציה, דמיון מודרך, שיאצו לזוגות, טאי צ'י, הידרו-תראפיה, שעורי ריקוד ופעילויות נוספות בנושא בריאות, ומזון לגוף ולנפש.



גם העובדה שבמלון לא מתארחים ילדים ואיסור השימוש בטלפונים ניידים והעישון, מוסיפים לחוויית השקט, והשלווה.





כאמור, מלון ספא קלב ים המלח יוזם פעילות סופי השבוע נושאיים, שמטרתם להעניק תוכן וחוויה כוללת לאורחים. כל לדוגמא, בסופ"ש הקרוב, בין התאריכים 27-29 במאי, יקיים המלון סוף שבוע חווייתי שכולו ברוח ישראל של שנות ה-50.


ספא קלאב מזמין את אורחיו לחזור אחורה במכונת הזמן, בסוף שבוע שלם שכולו חוויות ברוח העשורים הראשונים להקמת המדינה. סוף השבוע נבנה מתוך כוונה להכניס את האורחים לאווירה נוסטלגית אמיתית, ולהתרפק יחד על סיפורים, הווי, זיכרונות וטעמים של פעם.


לשם כך חשבו במלון על כל הפרטים הקטנים: האווירה במלון, כולל החלפת חלק מהתפאורה בכרזות מאז, השמעת צלילים מוכרים מהעבר, עיצוב שולחנות האוכל ועוד, יאפשרו לאורחים לחזור לשנים עברו. האורחים ייהנו מארוחות עשירות המבוססות על מתכוני העבר ממטבחן של מיטב הסבתות של השפים (כן, כן, גם גפליטע פיש וקלופס); עם הכניסה למלון, אחרי ארוחת ערב מפנקת, יתקיים קוקטייל למוזמנים, ויוגשו גזוז אלכוהולי בטעמים ומיני תופינים.


האורחים לא יחויבו לרקוד הורה מסביב למדורה, אבל בהחלט מוזמנים לקחת חלק במגוון הפעילויות המתוכננות במהלך סוף השבוע: "לצון נופל על לצון"- יואל ריפל במופע סטנדפיסטי, הומוריסטי הבודק בהווה איך העבר יראה בעתיד ויגרום לאורחים להיזכר, לחשוב וכמובן – לצחוק; ערב שירה בצוותא של שירי ארץ ישראל הישנה והטובה; כשהקרפיון שחה באמבטיה – הרצאה שמחזירה אחורה בזמן, חושפת סיפורים היסטוריים פיקנטיים ופותחת בפנינו מזוודה מלאה בפריטים של הווי נוסטלגי. את ההרצאה יעביר גידי גלזר – אספן, מתעד, חוקר ומשמר פריטים היסטוריים; שיעור גימנסטיקה ועוד.


לסיכום, לאחר ניצול המשאבים הקיימים באזור ועטיפתם במסגרת הכוללת: רכיבים מלאכותיים של עיצוב, מגוון עשיר של טיפולים,תכנים ופעילויות, בהחלט ניתן להגדיר את מלון ספא קלאב ים המלח כמקום האידיאלי להתבודד, להירגע, להשתחרר ולהתפנק ב "חופשה שפורטת על כל החושים".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה (1)