מותג הטיפוח הגברי האייקוני המוביל OLD SPICE חוזר לשוק הישראלי עם קו מוצרים רחב במגוון ריחות גבריים משכרים – כולל הניחוח החדש "קפטן" אשר ניצח במבחן הרחה את כל המתחרים*. על מדפי הסופר-פארם תוכלו למצוא ספריי גוף (בארבע ניחוחות שונים), דאודורנט ספריי (שני ניחוחות), דאודורנט סטיק (שלושה ניחוחות) וג'ל רחצה (שני ניחוחות).
מותג מוצרי הטיפוח (שמעוצבים בצורת מצוף עם לוגו של סירה), הצליח לעשות כותרות בעבר, אז השחקן וכוכב העבר של ליגת הפוטבול האמריקנית אייזיאה צץ בפרסומות למותג , שהפכה ללהיט ויראלי והזניקה אותו בחזרה לתודעה. " שלום גבירותי. תסתכלו על הגבר שלכן עכשיו תסתכלו עלי תסתכלו עליו ועכשיו שוב עלי. הוא לא אני, לצערכן. אבל עם אולד ספייס הוא יכול להריח כמוני", אמר אייזיאה, וזכה ל-38 מיליון צפיות.
ההשקה של המותג בארץ תכלול את קמפיין היוטיוברים הגדול ביותר שאי פעם צולם בישראל תחת הסיסמה: "תריח כמו גבר, גבר (" Smell like a man, man ") שצולם עם הגעתו של הכוכב אייזאה לישראל בחודש יולי האחרון.
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל אמר היום: "אולד ספייס הוא מותג בינלאומי אייקוני ונועז,אשר הפך להיות גם המותג הכי צומח מכל מותגי פרוקטר אנד גמבל באירופה. המותג אולד ספייס כולל קו מוצרים רחב במגוון ריחות גבריים ומוכר בכל העולם בזכות ההומור שבו הוא מתייחס לתפקידו החשוב בחייהם של גברים ".