חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור בשיתוף פעולה עם המכללה לעסקים ו- GOOGLE

חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל, מעמיקה את שיתוף הפעולה עם לקוחותיה ומעניקה הטבה במטרה לסייע להם בשיפור מערך הפרסום של העסק.



לצורך כך, חברה החטיבה עם המכללה לעסקים בחסות גוגל, העוסקת במתן שירותים לעסקים קטנים. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, יוכלו לקוחותיה העסקיים של יוניליוור ליהנות מהנחה של 33% "בסדנת הפרסום האוטומטי" של המכללה המעניקה למשתתפיה כלים לשיפור מערך הפרסום שלהם באמצעות האינטרנט.



בסדנא, אשר תועבר על ידי הקואצ'ר רונן וייס, ילמדו המשתתפים כיצד פועל הפרסום בקישורים הממונים של גוגל, כיצד ליצור קמפיין פרסום בגוגל, כיצד להפוך את אתר האינטרנט של העסק לכלי שמרוויח כסף וכן הדרכה ויעוץ אישי בפתיחת מסע פרסום ראשון. בנוסף יהיו זכאים משתתפי הסדנא לפגישת מיפוי עסקי בת שעתיים עם מומחה שיווקי. המשתתפים בסדנא יקבלו תעודת גמר מטעם גוגל והמכללה לעסקים.



עינת בורוביץ-נעים, מנהלת שיווק חטיבת השוק המקצועי ביוניליוור: "אחד היעדים המרכזיים של חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור הוא לסייע וללוות את לקוחותינו בכל הקשור לניהול העסק. הנושא מקבל משנה תוקף על רקע המיתון. בהמשך לסדנאות וההדרכות שאנו מקיימים, אנו שמחים לפתוח בפני לקוחותינו ערוץ נוסף אשר יסייע ויעניק להם ולעסק שלהם ערך מוסף."



הסדנא מיועדת לבעלי מסעדות, אולמות אירועים וסיטונאים.



פרטים אודות הסדנא והרשמה: www.google.co.il/sadna09

אולי יעניין אותך

יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
שי טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר