לאחר ניהול של 6 שנים בקבוצה ,אשר החזיקה מספר מותגים מצליחים בתחום רשתות המזון והבולטת בניהם רשת בורגרים (BURGERIM) המונה 80 סניפים ונמכרה לפני כשנה לרשת BBB מסיים חלפון את פעילותו בארץ .
בתפקידו האחרון שימש כמנכ״ל רשת בנדורה אשר פותחה על ידו החל מרמת הקונספט ועד למודל העסקי, ״פיתוחה של רשת בנדורה שווארמה על גחלים, היה מאתגר מאד עבורי, הרעיון היה להביא חידוש לתחום ולכבוש אותו.״
ואכן כך היה ,חלפון פיתח את הקונספט הייחודי במשך שנה שלמה החל מבניית מכונת שווארמה אשר עליה יש לרשת פטנט עולמי רשום ועד לעיצוב החלל והאווירה בסניפים.
״פתחנו את הסניף הראשון לפני 5 חודשים והיום יש כבר 10 סניפים פעילים ועד סוף השנה עתידים להיפתח עוד 12 נוספים. סניפי הרשת עובדים ממש חזק, הקהל הישראלי מצביע ברגליים, כולם כבר מכירים את השווארמה השוכבת על גחלים וזה הישג אדיר מבחינתי".
בנוסף, חלפון משמש כמנהל פיתוח עסקי בקבוצה אשר מפתחת את המותגים בורגרים ובנדורה מחוץ לגבולות ישראל, לקבוצה יש מטה בלוס אנג׳לס ובימים אלו ממש נפתחים הסניפים הראשונים של בורגרים ובנדורה בארה״ב .
חלפון אחראי על ניהול המטה של אירופה מהארץ וזה לאחר שפתח 2 סניפים של בורגרים ברומניה בתחילת השנה.
חלפון מספר שהביקוש באירופה הוא אדיר, השוק צמא לרשת המבורגרים שיש בה חדשנות וחווית לקוח, כנ״ל לגבי השווארמה שנחשבת לפאסט פוד המוביל באירופה בגלל ריבוי האוכ׳ המוסלמית. כיום חלפון מתרכז בפרויקט גדול מאד שנעשה ברוסיה, באמצעות זכיין מקומי שקנה את זיכיון המאסטר של המדינה וכבר בחודש אוקטובר יפתחו 6 סניפים ראשונים של בורגרים, 3 סניפים במוסקבה ו3 סניפים בסט פטרסבורג כולם בקניונים המובילים, התוכנית העסקית ברוסיה הינה 50 סניפים תוך שנה.
חלפון בן ה- 37 נשוי ואב לשלושה ילדים מתמחה בתחום פיתוח הרשתות, מזה 10 שנים תוך דגש על בניית המותג וזיהוי מגמות וטרנדים בשוק העולמי .