מפעל הפיס יצא בקמפיין חדש, ייחודי ומושקע למותג חישגד. הקמפיין חישגד 2015 ועולה לאוויר בהשקעה של 5 מיליון ₪
דפנה נעים שאול, סמנכל"ת שיווק ומכירות מפעל הפיס: "הקמפיין החדש, ממשיך את הקו הפרסומי התואם את אסטרטגית המותג של חישגד, תחת המסר: חישגד אולי לא יגשים לך את כל החלומות, אבל עם חישגד תוכל לממן את החלום שבאמת רצית"
במרכזו של הקמפיין הפעם, הפנטזיה האולטימטיבית של הגבר לצאת לטיול אקסטרים, לעומת חופשה משפחתית מפנקת. הקמפיין המושקע צולם בסרביה ומונטנגרו בניהול המקצועי של הבמאי אלי סברדלוב וחברת ההפקה גוסטאבו, ובאמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.
חמי פדן מנהלת הפרסום: "הפעם היה חשוב לנו להעביר את החלום בצורה הכי אוטנטית על מנת ליצור הזדהות, הצילומים צולמו בשטח בנוף של מצוקים ונהרות ובתנאים לא פשוטים והתוצאה מדברת בעד עצמה" הקמפיין יעלה לאוויר בתאריך 20.5.15 בטלוויזיה, אינטרנט ובבתי הקולנוע.
לדברי אבי לוי, מנהל שיווק מותג חישגד, מפעל הפיס: "לכל אחד מאיתנו יש איזו פנטזיה אולטימטיבית – לצאת לחופשת הרפתקאות לחוות את הטבע באופן הכי הרפתקני שניתן. גם כשיש לנו משפחה אנחנו ממשיכים לחלום על הטיול האקסטרימי והרפתקני אבל בחישגד כמו בחיים – לא נוכל להגשים את כל הפנטזיות שלנו אבל נוכל לצאת לחופשה משפחתית מפנקת חישגד ממשיך להציג בדרך סימבולית איך ניתן להגשים חלומות באמצעות זכייה בחישגד."
קמפיין רחב זה, מבליט את הגשמת החלום באמצעות זכייה בחישגד ולא את המוצר עצמו – הכרטיס. בכך ממשיך מפעל הפיס בקו הקבוע של הפרסומים האחרים עם טוויסט משעשע בעלילה.
קרדיטים:
סמנכ"ל שיווק – דפנה נעים שאול
מנהל שיווק חישגד מפעל הפיס – אבי לוי
מנהל פרסום מפעל הפיס – חמי פדן
תקציבאית פרסום מפעל הפיס קרן אלפנדרי
סמנכ"ל קריאייטיב: שני גרשי
מנהל קריאייטיב: שגיא בלומברג
סמנכ"ל לקוחות: קרן בכר אמיתי
מפיקת משרד: עמר קנדלבמאי: אלי סברדלוב
חברת הפקה: גוסטבו
צלם: טובי הוכשטיין
מוזיקה: תומר בירן
פוסט: ג'רונימו
עורך: נועם ויסמן