בימים אלה, משיקה חברת מעדנות, המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי מאפה קפואים, אתר אינטרנט חדש. באתר, מידע נרחב על מוצרי החברה ועוד כמה חידושים ראשונים מסוגם בנישת אתרי חברות ומותגי המזון: באתר תופעל מערכת ניהול מתקדמת לאיתור מתכונים עפ"י נושא/שם מוצר והוא יכיל אפשרות להצטרף למועדון הלקוחות.
ההצטרפות תקנה הטבות מגוונות ללקוח דוגמת קופון הנחה לרכישת מוצרים וכן קבלת דיוור חודשי הכולל: עדכונים בנושא המוצרים החדשים ובנושא מתכון החודש.
כרמית לזר, מנהלת שיווק מעדנות מוסרת כי: "כחברה מודרנית ודינמית, מעדנות משקיעה רבות בפיתוחי מוצרים עפ"י הצרכים המשתנים של לקוחותיה. האתר החדש הוא רק חלק מהם, המציג מידע עשיר מתוך עולם התוכן של המאפים". בנוסף, יהיו באתר, כנהוג בתחום זה, מבצעים חמים והמלצות "השף" למתכונים, ומידע מקיף אודות מעדנות: התפתחות החברה, דוחות כספיים והצעות תעסוקה בחברה.
מעדנות הוקמה בשנת 1981 ע"י סנפרוסט, עלית ואסם. עד שנת 1998 פעלה מעדנות באופן נרחב בשוק מוצרי המזון הקפואים וייצרה מגוון רחב של מוצרים, החל מארוחות מוכנות, דרך מרקים קפואים ועד למוצרי בצק. בשנת 1990 מעדנות עברה לבעלות מלאה של סנפרוסט.
שנת 1998 – היתה בסימן שנת מהפך, סנפרוסט וחברת הבת מעדנות נרכשו על ידי תנובה והחליטה על התמקדות והתמקצעות בתחום מוצרי המאפה הקפואים.
בשלב הראשון, התמקדה החברה בתחום הבורקס ובצקי העלים שכללה הרחבת מגוון המוצרים. בשלב השני, היא נכנסה לתחום הפיצות הקפואות. כיום מחזיקה החברה בנתח של -68% מהשוק בקטגוריה זו.
כתובת האתר: www.maadanot.co.il