חמישה צעדים לשיפור המצגת העסקית

בשנים האחרונות חל גידול משמעותי בסטנדרטים של קהל צופים כאשר הם צופים במצגת. בשורות הבאות אציג מספר טכניקות פשוטות אך אפקטיביות ליצירת מצגת אפקטיבית ומרשימה יותר ללא השקעה גבוהה.

מילות קסם.
אינך יכול לפספס אם תציג בפני קהל המטרה שלך כיצד יכול המוצר או השירות שלך לבצע פעולה במהירות רבה יותר, בקלות רבה יותר או בזול יותר. התאם את מבנה המצגת שלך כך שתתמקד במסרים הללו. הימנע מהדגשת תכונות או מוצרים אחרים שלך שאינם עונים על אחת משלוש מילות הקסם הללו.

הצגה מראש.
שלח ללקוחותיך המוזמנים למצגת תקציר המצגת עם נקודות מרכזיות עליהם תדון. תקציר המצגת מסייע בשתי דרכים: הוא מספק לקהל אפשרות להכין שאלות מראש ומציג התחשבות בזמן היקר שלהם – דבר היוצר רושם ראשוני חיובי. בנוסף, זוהי דרך מצויינת לגרום לקהל לזכור את המסרים.

תמונות.
תמונות ישפיעו קרוב לודאי על קהל המטרה שלך הרבה יותר ממילים. תמונות רבות מדי, או כאלה שנראות חובבניות, עלולות להשפיע לרעה על המצגת. כלל טוב הוא לצרף תמונה טובה אחת לכל נקודה / טיעון במצגת. הגבל את הנקודות המרכזיות ביותר לשלוש או ארבע לכל היותר. גרפים ותרשימים איכותיים ניתנים להכנה בקלות באמצעות תוכנה כמו אקסל של מיקרוסופט. גרפיקה אחרת קשה קצת יותר להשגה, אך האינטרנט הוא מקום מצויין להשגת תמונות מוכנות לשימוש ובחינם.
על מנת להכין גרפיקה מקצועית וחדשנית המשלבת כותרות או תמונות מתוך מגזינים, ניתן להשתמש בסורק גרפי. באמצעות תוכנת עיצוב גרפי פשוטה וביתית, דוגמת Paint Shop Pro ניתן בקלות לשנות צבע וגודל או להוסיף טקסט לתמונה. רוב הסורקים הגרפיים מגיעים עם תוכנה מסוג זה.

גמישות.
הדרך הטובה ביותר להכין מצגת מצליחה היא באמצעות הגדלת הגמישות. תן לאנשי המכירות שלך גישה מרחוק לגרפיקה ונתונים אודות מוצריך ושירותיך, כך שיוכלו כל העת להתעדכן ולעדכן את מחשביהם הניידים בחידושים האחרונים באגף השיווק על מנת שיציגו תמיד נתונים עדכניים ונכונים (אתר אינטרה-נט או תוכנת גישה מרחוק דוגמת PCAnywhere הם אמצעים מצויינים למימוש הגישה מרחוק).

קול משפיע גם כן.
השמעת קולות בצורה נבונה במהלך המצגת יכולה למשוך את תשומת לב הקהל. שימוש נבון בקול יכול להיעשות על ידי השמעת עדות מוקלטת של לקוח מרוצה במהלך המצגת.

קיימים טיפים רבים נוספים לשיפור המצגת העסקית שלך, אך שימוש בחמישה טיפים אלה יסייעו לך בכיוון הנכון להצגת מצגת טובה יותר.

אולי יעניין אותך

 סניף פתח תקווה מיקי שמו צילום יחצ (2)
color-chart-g8bec9df5e_12801
cincopa
yossi-cohen9
129-find-designers
hila1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס