חמש אסטרטגיות לבניית קמפיין מתחרים רווחי בגוגל אדוורדס

ברשת החיפוש של גוגל מפרסמים נלחמים כיום על מיקום בתנאי תחרות קשים. המודעות של המפרסמים השונים מופיעות זו לצד זו בתוך מטרה להשיג את הדירוג הגבוה ביותר בדף תוצאות החיפוש. לדוגמה על הביטוי "שמלת ערב" יתחרו מפרסמים כמו: קסטרו, זארה , רוק גלאם ועוד.


במסגרת תחרות זו, מפרסמים רבים חושקים לבצע פניה דווקא ללקוחות של המתחרים שלהם. מתאפשר להם לעשות זאת באמצעות הצגת מודעה לאנשים המחפשים בגוגל את שמות המותגים של המתחרים, וזאת בתקווה שאותם אנשים יראו את המודעה שלהם ויעדיפו דווקא אותם. מתוך מאגרי הנתונים שלנו, ניתן לראות כי קמפיינים הממוקדים בשמות המתחרים של לקוחותינו הם קמפיינים בעלי שיעור המרות גבוה מאוד ביחס לקמפיינים אחרים וגם רווחיים יותר.


באם אתה חברה גדולה או עסק מקומי, פרסום מתחרים הוא קמפיין חובה במסגרת כל קמפיין פרסומי.


להלן 5 אסטרטגיות לבניית קמפיין מתחרים:


1) הצעת מחיר על ביטויים המכילים את מילות המפתח של המתחרה שלכם בצירוף הביטויים: "לבטל חשבון", "איך מתנתקים מ" , "חוות דעת על" , "החזרות מ". אין דרך יעילה יותר מלתפוס את הלקוחות שלכם ברגע שהם לא מרוצים מהמתחרה שלהם. באמצעות מודעה טקסט עם מסר נכון אשר תופיע כאשר לקוחות יחפשו את הביטויים הנ"ל אתם תצליחו להעביר אותם דיי בקלות להיות לקוחות שלכם.


2) הצעת מחיר על ביטויים של מילות המפתח של המתחרה שלכם עם שגיאות כתיב. אתם תתפלאו לגלות שאנשים מחפשים בטעות או לא עם שגיאות כתיב מותגים שונים, בייחוד מותגים לועזיים שמחפשים בשפה העברית. לדוגמה המותג קאסטרו: בווריאציות הבאות: כסטרו, כאסטרו, קאסתרו וכל שגיאה נוספת שעולה על דעתכם, תוסיפו את המילים עם שגיאות הכתיב לקמפיין שלכם כדי לתפוס את אותם לקוחות שרשמו עם שגיאות כתיב.


3) "תנועה עיוורת" – בצע מחקר מתחרים וחפש מתחרים שלא מפרסמים על מילות המותג שלהם. השתמש בהצעת מחיר גבוהה על אותן המילים כדי לתפוס את המיקום הראשון בדף תוצאות החיפוש. תתפלא לגלות כי כאשר לקוחות יחפשו את המתחרה שלך, בלי לשים לב הם ילחצו על המודעה שלך וקיים סיכוי גבוה שאותם הלקוחות יבחרו בסופו של דבר בך.


4) בניית הקמפיין – כדי לבנות את הקמפיין בצורה נוחה לניהול, אני ממליץ שכל מתחרה שאתם מכניסים לקמפיין המתחרים שלכם יקבל קבוצת מודעות נפרדת. על ידי כך, תהיה לכם שליטה מלאה על ביצועי הקמפיין ויכולת הניטור שלו.


5) מודעות – אל תרשמו את שם המתחרה שלכם במודעה שלכם. במקרה כזה אתם עשויים להפר זכויות יוצרים של המתחרים. שימו לב ששימוש בפיצ'ר dynamic keyword insertion בקמפיין מתחרים יציג את שם המתחרה במודעה שלכם ואתם לא רוצים שזה יקרה!


טיפ:


כנראה שגם המתחרים שלכם קראו או יקראו את המאמר הזה. חשוב שבעזרת האסטרטגיות שציינתי למעלה תבנו קמפיין מותג "הגנתי" משלכם שימנע מאותם המתחרים לתפוס את מילות המפתח של המותג שלכם בווריאציות השונות. בהצלחה !



הכותב הינו: מייסד וסמנכ"ל פיתוח עסקי של חברה אלגומייזר המתמחה בפיתוח אלגוריתמים לפרסום באינטרנט

אולי יעניין אותך

Google-Shopping
amp
F0_0316_0200_aviv-rofile
berkovitz
shirley13
1470635_10152393321274918_216161207_n

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח