קבוצת התקשורת הכוללת את שלמור שרף ושלמור תקשורת מסכמת פעילות: 84 לקוחות, 28 עובדים, 5 שותפים צעירים חדשים. לאחרונה קיבלה החברה את תקציב בנק לאומי, HP, קרן מרקסטון –פקן, רכבת ישראל ויורוקום שיווק.קבוצת התקשורת המשותפת לשלמור ולשרף בוחנת כניסה לתחום התוכן השיווקי ומודיעה כי תרכוש חברות שפעילותן סינרגטית לתחום הייעוץ התקשורתי ויחסי הציבור.
אירינה שלמור ומוטי שרף מסכמים חמש שנים להקמת משרד יחסי הציבור המשותף שבבעלותם ומציגים את קבוצת התקשורת הכוללת את שלמור תקשורת (בהנהלת אירינה שלמור ודניאלה לאור) ושלמור שרף. לקבוצה 85 לקוחות ו-28 עובדים.
כמו-כן, הודיעה החברה על צירופם של 5 שותפים צעירים חדשים במסגרת תוכנית מיוחדת לבניית עתודה ניהולית אשר תוביל את המשרד בשנים הקרובות: מרב מלובן, אורית ארד, יפעת סולוביצקי, שרון צ'צ'יק-מרקוביץ וקרין פרץ. המשרד אף מציע תוכנית תגמול מיוחדת של שיתוף ברווחים לעובדים אשר יועסקו במשרד חמש שנים לכל הפחות.
במסיבת עיתונאים שנערכה היום במשרדיה החדשים של הקבוצה הודיעו אירינה שלמור ומוטי שרף על כוונתם להיכנס לתחום התוכן השיווקי וכן על בחינת רכישת חברות אשר פעילותן סינרגטית לתחום יחסי הציבור. עוד הוסיפו, כי התוכנית האסטרטגית לשלוש השנים הקרובות מביאה בחשבון הכנסת רשת יחסי ציבור גלובאלית כשותפה.
משרד ייעוץ התקשורת שלמור שרף אשר הוקם לפני חמש שנים נחשב לצומח בישראל. בתקופה זו הצטרפו למשרד לקוחות המוגדרים כאסטרטגיים בתחומי הבנקאות, ההשקעות, התשתיות, האינטרנט ועוד. רק בחודש האחרון הצטרפו: בנק לאומי, HP, מרקסטון-פקן ורכבת ישראל. בין הלקוחות המובילים בשלמור שרף: משטרת ישראל, חברת החשמל, אמדוקס, רשת – ערוץ 2 .
במסיבת העיתונאים הוצג ניתוח מיוחד שערכה BDI (מלקוחות המשרד) על ענף יחסי הציבור, ממנו עולה כי בישראל פועלים כיום כ-300 משרדים ובין 2000 ל-3000 איש מועסקים בו. הכנסות כלל המשרדים הגיעו לחצי מיליארד שקלים בשנת 2005.