לאחר שאתמול נודע כי קסטרו תפתח סניף קונספט ראשון מסוגו בקניון ממילא, מתברר כי הקניון הופך למרכז רכישות אסטרטגיות של הרשתות הגדולות. רשת תכשיטי ה. שטרן הודיעה הבוקר כי היא משיקה חנות דגל מפוארת ויוקרתית בקניון הירושלמי. החנות, בהשקעה של 5 מיליון ₪, נפתחה על שטח כולל של 200 מ"ר. הקניון הנפתח בימים אלו כולל מתחם בילוי ועסקי יוקרתי. מיקומו למרגלות העיר העתיקה ומול הנוף עוצר נשימה מהווה פוטנציאל אדיר של מוקד משיכה ועלייה לרגל של תיירות בינלאומית ומקומית.
חנות ה.שטרן הינה בין העסקים הראשונים שהצטרפו לפרויקט, והיא עוצבה על פי הקונספט המאפיין את חנויות ה. שטרן בארץ ובעולם. ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן ישראל אמר לרגל הפתיחה כי "אנו צופים הצלחה לחנות בשל הפוטנציאל הטמון בפרויקט זה המשלב מוקד משיכה לתיירות מקומית ובינלאומית כאחד ובשל עליה בביקוש למותג ה.שטרן".
עוד הוסיף קורט כי החברה החליטה אסטרטגית להשקיע בחנות הדגל בקניון ממילא, וכבר בחודש הקרוב, החל מ- 13 ביוני עד 16 ביוני תקיים הרשת בחנות בממילא את אירוע הטרנק שאו המסורתי. המדובר הוא באירוע המסורתי של החברה בארץ ובעולם, במסגרתו מאפשרת החברה להגיע ל- 7 חנויות הדגל של הרשת עם התכשיטים הישנים ולהחליפם בתכשיטים חדשים.
לאחרונה הרשת הרחיבה 3 מתוך 6 חנויות הקיימות בנמל התעופה בן גוריון בהשקעה כוללת של 1.6 מיליון ₪. ישראל קורט מסר כי "בעקבות פתיחת החנות החדשה בירושלים והרחבת החנויות בנתב"ג הוא צופה גידול של 20,000 ₪ במכירות בשנת 2007".