חסוך בבול – רשום מסרים שיווקיים על אריזות המוצרים






כלול את הלוגו של החברה וכן מסרים פרסומיים על אריזת המוצרים שלך. שיטה זו מגדילה מכירות וחוסכת בולים של דיוור ישיר. מלבד מסר פרסומי, ניתן לשבץ על האריזה חידות, בדיחות, משחקים, רשימת טיפים, או כל תוכן מהנה ומעניין אחר, אשר אינו קשור בהכרח למוצר.

אתר האינטרנט www.ideasiteforbusiness.com מתאר את זכרונותיו של ילד אשר בילדותו אביו השתמש בשירותי מכבסה, אשר נהגה להחזיר את הבגדים ארוזים באריזה מקושטת קריקטורות מצחיקות, חידות ומשחקים נחמדים אחרים. אותו אב לא העז מעולם להחליף את שירותיה של המכבסה, אשר סיפקה לבנו כמה רגעים של הנאה.

אולי יעניין אותך

אגם זהבי במילואים - צילום פרטי (1)
רם-ברכה-בעלים-שותף-חברת-MOXIE-צילום-גיל-זבלודובסקי
ללמד נהיגה
ניר שמול - מנכל חברת שניר
עותק של 06

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג