חצי חינם מציינת את "חודש הטריות" שנולד בעקבות הקשבה לטרנד הטריות העולמי ולמידת מחקרים המוכיחים כי התוצרת הטרייה היא מקור הצמיחה היחיד של שוק מוצרי הצריכה. כחלק מהמהלך הגדירה חצי חינם את החודש כמושתת על טהרת הטריות שבמהלכו תרחיב את מחלקות הדגל של הרשת: ירקות ופירות, קצביה, דגייה, מעדנייה ומחלקת האוכל הביתי ולראשונה תכניס מחלקות ייעודיות נוספות בינהן: מכירת פסטה טרייה, הכנת קפה מפולים טריים, חומוס ביתי ועוד
אורית שלום-בג, סמנכ"ל השיווק מבעלי חצי חינם:"אנו גאים להוביל את מהלך חודש הטריות בסניפים, הקמפיין משקף את הערכים בהם דוגלת חצי חינם ומביא בשורה צרכנית ממשית לקהל לקוחותינו. נוכחנו לדעת כי המודעות לתחום הטריות בישראל גוברת ומתחזקת ובהתאם לכך הגדלנו בסניפים באופן משמעותי את מגוון המוצרים הטריים וכן הרחבנו את המחלקות עם עמדות טריות במטרה לייצר חווית קנייה ייחודית במחירים נגישים".
במקביל הרשת יוצאת בקמפיין שיווקי חדש"אמרתם טרי – אמרתם חצי חינם"