יוזמה של רהיטי דורון להחלפת תמונת הפרופיל בתמונת ילדות, השאובה מ"שבוע הכפילים" (דופלגנגר), יצרה באזז ברשת ותמשיך בקמפיין רחב היקף, שיעלה השבוע בערוצי הטלוויזיה. הקמפיין בהשקעה של כ- 1 מיליון באמצעות משרד הפרסום זרמון גרופ.
בקמפיין מוצגת סיטואציה בה נראים אב ובנו בחנות של רהיטי דורון, האב נכנס לחדר ילדים ומתחבר בהתלהבות רבה לילד שבו, ממש כמו ילד, התנהגות האב כמובן- מביכה את בנו בסיטואציה מציאותית למדיי ביחסים שבין הורה לילד. בסיטואציה אחרת נראת אם וביתה הנמצאות בחנות רהיטי דורון, וכשהאמא מגלה חדר שאליו היא מתחברת מאוד היא מתלהבת כמו הילדה שבה ורוצה להתחדש בחדר החדש, ביתה כמובן בסוף נענית לבקשת האם ומסכימה לבחירה.
הקמפיין כולל בין היתר : תשדרי טלוויזיה שיעלו בערוצים המסחריים, מודעות בעיתונות, פעילות ענפה באינטרנט וברשתות החברתיות.
לדברי אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון: "מדובר בתופעה ויראלית שתפסה תאוצה הרבה מעבר למשוער ולכן אנו נשריש אותה כמסורת שנתית. בעקבות הפעילות אנשים קיבלו תגובות מאוד מרגשות ונרגשות על תמונת ילדותם, גרפו המוני לייקים ואפילו אותרו והתחברו מחדש לאנשים שהיו חלק מנוף ילדותם."
לדבריו: " ימי החופש הגדול גורמים לכולנו להיזכר בימי הילדות הקסומים ומחמם את הלב להיזכר שכולנו היינו ילדים פעם. והילדים עדיין חבויים בכל אחד ואחד מאיתנו, יש משהו מתוק בלראות את הבוס שלך, את הלקוח החשוב שלך או אפילו סתם קולגה, בתמונות ילדות מתוקות המעלות זיכרונות ילדות"