חשיבות הדיוור הישיר ומה זה pURL?

דמיינו שיכולתם לחבר את השיווק הישיר, עם השיווק הדיגיטלי של המאה ה-21. דמיינו שתוכלו לגרום לקהל היעד שלכם, לבצע את הפעולה הנחוצה לכם: מילוי טופס, הורדת קובץ ואף ביצוע רכישה בתקשורת דיגיטלית, אישית ואינטימית איתו.



מזה כמה שנים, שיטת pURL – כתובת אינטרנט אישית (Personalized URL) – משמשת אנשי שיווק ברחבי העולם. בדומה לקוד QR, השיטה מחברת בין עולמות האופליין והאונליין, ומשמשת צומת בין כמה סוגי מדיות. למעשה בזכות הכתובת האישית הדיוור הישיר הופך לאפקטיבי יותר.




מהם יתרונות ה- pURL למשווקים?



· גימיק ייחודי – כל לקוח בקהל היעד מקבל דיוור כלשהו (בדואר, במייל וכו'), הכולל כתובת אינטרנט אישית עם שמו: www.example.co.il/amnon.israeli. השם המופיע בכתובת ה-URL מהווה תמריץ ללקוח, להיכנס לדף האינטרנט הייעודי שהוכן עבורו.



· המשווק שולט בפרסונליזציה הממוקדת של כל pURL. כל דף כולל פנייה אישית המותאמת ללקוח, וכן הנעה שיווקית לפעולה: מילוי קוד זיהוי, טופס פרטים אישיים, וידיאו, משחקים, תמונות ועוד.



· איסוף מידע מדויק אודות כל לקוח, גם לפי הפרטים שסיפק אונליין וגם באמצעות תוכנות מעקב וסטטיסטיקה. כל מילוי של טופס עובר מיידית למסד הנתונים של המשווק, ויכול לשמש להשלמת המכירה.



· הזרמה של תנועת-גולשים אינטנסיבית ליעדים שונים לבחירתכם: אתרי החברה, דפי נחיתה ייעודיים ועוד. בצורה זו ניתן לייצר חשיפה כמעט מיידית לכל מוצר או שירות (חדשים כוותיקים).



· מעקב מדויק אחר נתוני כניסה וביצוע פעולות בכתובת האישית. הנתונים המתקבלים מכל כתובת URL, מאפשרים לשפר את דפי הנחיתה ואת האלמנטים המשולבים בהם (אופטימיזציה).




בעקבות כל מהפכת הדיגיטל והאינטרנט, הדיוור הישיר קצת נזנח בשנים האחרונות, אבל החיבור בין השניים גרם לו לכבוש שוב את השוק בסערה. כאן גם טמון יתרונו הגדול של הקרוס מדיה – שילוב ערוצי השיווק.



מנהלי שיווק בחברות בארה"ב, טוענים ש-pURL יעיל יותר מדיוור בדואר אלקטרוני. בעוד שאימיילים הפכו לתופעה מעיקה, בעיקר בגלל כל הספאם ב-20 השנים האחרונות, הדיוור הישיר הפך ליקיר השיווק הישיר. אנשים משוועים לדברים חדשים, ותתפלאו לדעת שעם התזמון הנכון גם הישן יכול להתחדש ולקבל חיים.



יחד עם pURL, "הקריאייטיב הנכון תורם לאחוזי היענות גבוהים במיוחד", אומרת ננסי הרהאט, מנהלת בכירה בחברה בארה"ב. אנשים סומכים על הדואר שהם מקבלים לתיבה הפרטית בביתם. "זה משהו שהם מסוגלים לחוש בו בידיים", אומרת הרהאט, "דבר היוצר רמה גבוהה של אמון".




ומה המצב בישראל?


למרות שהיא מוכרת לפחות משנת 2009, שיטת pURL עדיין לא נמצאת בשימוש נפוץ בישראל. אחת החברות הישראליות שכן משתמשת בשיטה היא קבוצת שיא קופי, באמצעות פלטפורמות קרוס-מדיה.



מערכות קרוס מדיה מאפשרות להפיץ מידע במספר ערוצים במקביל (דפי נחיתה, רשתות חברתיות, אימיילים ועוד); כך ניתן להגדיל את רמת החשיפה, ולוודא שקהלי היעד שלכם יקבלו את המסר בדרך כזו או אחרת.



בדרך כזו או אחרת, מי שישכיל להשתמש ב- Personalized URLs ובדיוור ישיר, ירוויח גימיק ייחודי, חשיפה מהירה ותוצאות ברות-מדידה. בקיצור, שווה.




————–



המאמר באדיבות בית דפוס שיא קופי – פתרונות דפוס ושיווק



אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159