'חשיפה' פותח מסלול חדש – אינטרוויזיה

חשיפה, בית הספר לאומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה של האוניברסיטה הפתוחה ער למגמה המתפתחת בשוק אמצעי התקשורת הודיע היום על פתיחתו של מסלול ייחודי – אינטרוויזיה – המשלב התמחות מורחבת במקצועות הטלוויזיה הקלאסית והתקשורת האינטראקטיבית: תחום האינטרנט ושוק הסלולר.



מהנהלת המוסד נמסר כי מדובר במסלול הלימודים היישומי, העדכני והחדשני ביותר בתחום, שכן מעניק ידע מעמיק בשני התחומים, דבר ההופך את איש המקצוע לבעל ידע ייחודי בסביבת התקשורת המשתנה, לגמיש יותר ורב תחומי בסביבת העבודה ועל כן לאטרקטיבי ביותר בתעשייה.



עוד נמסר כי "תחום הטלוויזיה האינטראקטיבית (VOD) פועל וצומח מזה מספר שנים בישראל ותחום הטלוויזיה באינטרנט (ה-IPTV) שנמצא בראשית דרכו, הוא כיום הנושא החם ביותר בתעשיית הטלוויזיה העולמית והישראלית. החברות הגדולות בשוק התקשורת מחפשות עובדים ליצירה והפקת תכנים אינטראקטיביים לפרסום מפולח, עבור מכשירים סלולריים, טלוויזיה, אינטרנט, טלוויזיה באינטרנט (IPTV) ומשחקים אינטרקטיביים. זהו אולי התחום היחיד בו כמות המשרות הנדרשות עולה על הצע העובדים בתחום".



בין תחומי הידע הנלמדים במסלול: טכנולוגיית אינטרנט ואינטראקטיב, תוכן משולב – אינטרוויזיה, חשיבת יצירתית ושיווקית, יסודות הפרסום, תחקיר וכתיבה לטלוויזיה, עשייה דוקומנטרית, תכנון הפקה ותקציב, צילום, אולפן טלוויזיה, בימוי והפקה, עריכה ופוסטפרודקשן.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_