טבעול מחזקת את המיתוג כמקור לחלבון עם סדרת מוצרים חדשה

טבעול יוצאת במהלך אסטרטגי רחב היקף ומשיקה את סדרת "המון חלבון", מוצרים מן הצומח המהווים מקור לחלבון כמנה עיקרית לכל המשפחה.



קטגוריית המזון המוכן הקפוא מן הצומח מגלגלת מעל 234 מיליון ש"ח בשנה (2016), כאשר במחצית הראשונה של 2017 גודלה עומד על 112 מיליון ש"ח. טבעול מובילה את הקטגוריה עם 60% נתח שוק בחציון הראשון של 2017.



שניצל התירס מסדרת המון חלבון, משווק באריזות של 664 גרם, להבדיל משניצל התירס הרגיל המשווק באריזה של 750 גרם, אך המחיר יישאר זהה. פער המחירים בין המוצרים נובע מכמות החלבון הגבוהה אשר מייקרת את עלויות הייצור.



אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג