חברת טולמנ'ס המתמחה בריהוט יוקרתי וכלי בית מעוצבים, מרחיבה את מגוון מותגי העיצוב הבינלאומיים ותחל לשווק בלעדית בישראל את מותג השטיחים והטקסטיל היוקרתי "נאנימרקינה" (nanimarquina). לרגל ההשקה תגיע לישראל מייסדת המותג, המעצבת הספרדיה נאני מרקינה, זוכת פרס עסק העיצוב המצליח בספרד לשנת 2006.
"נאנימרקינה" הינו מותג ספרדי בינלאומי, בעל מוניטין של כ- 20 שנה בעיצוב פריטי טקסטיל ושטיחים ייחודיים, המשווקים במדינות אירופה וביפן. טולמנ'ס תשקיע 300 אלף שקלים בהשקה, אשר תלווה באירוע השקה ובקמפיין עיתונות.
שוקי שוורץ, מנכ"ל טולמנ'ס, מציין כי המותג "נאנימרקינה" מצטרף לשורת מותגי העיצוב הבינלאומיים החדשים אותם החלה טולמנ'ס לייצג במהלך 2006, בהם המעצב היפניMH WAY, חברת העיצוב האיטלקית IVANO REDAELLI ומותג ריהוט הגן היוקרתי DEDON, זאת כחלק מאסטרטגיית הרחבת פעילותה של החברה.
שוורץ מוסיף כי בשנים האחרונות המודעות וההערכה לעיצוב בקרב הישראלים צוברת תאוצה וכיום קיימת נכונות ופתיחות לרכישת פריטי ריהוט וכלי בית מעוצבים ואיכותיים, ומכאן החלטת החברה להגדיל את תמהיל המותגים והפריטים המוצעים בחנויות הרשת. שוורץ צופה כי מותג השטיחים החדש יגדיל את מכירות החברה בהיקף של כ- 4 מיליון שקלים בשנה.
שוק רהיטי היוקרה בארץ מוערך בכ- 200 מיליון שקל בשנה ושוק כלי הבית המעוצבים נאמד בכ- 150 מיליון שקל בשנה.