טושיבה משיקה קמפיין פאן-אירופאי


טושיבה, המיוצגת בישראל על ידי חברת ״מפעיל״, הכריזה על השקת ‘Make IT work’, קמפיין שיווקי פאן אירופאי בהיקף המוערך במעל מיליון אירו, המיועד לשותפים העסקיים של החברה וללקוחותיה הפועלים בשווקים הארגוניים והבינוניים. ‘Make IT work’ ישמש כ׳מטריה׳ למיצוב מחדש של טושיבה כממוקדת מחשוב לעסקים וידגיש את מחוייבותה לשוק העסקי. הקמפיין השיוקי-פרסומי אף יתמוך בקידום קו חדש של מחשבים ניידים (לפטופים) עסקיים של טושיבה, שמכירתם מתחילה כעת ברחבי אירופה.




הקמפיין ידגים את מיצובה החזק של טושיבה כמי שתומכת בדרישות השווקים העסקיים-מקצועיים, בטווח רחב של פתרונות ה-B2B של החברה, וברמות הגבוהות של הייעוץ והתמיכה שהחברה מספקת ללקוחתיה ולשותפיה העסקיים.




לדברי ג׳ורג בורג׳ס, העומד בראש תחום השיווק B2B בטושיבה אירופה, ״החדשנות הטכנולוגיה הגואה מציבה בפני עסקים איספור הזדמנויות לחזק את התפעול השוטף, אבל, האתגר עבור החברות ובמיוחד בשווקים הארגוניים והבינוניים, הוא להטמיע את הטכנולוגיות החדשות התורמות ליעילות, בצורה הנכונה ביותר. חלק ממטרת הקמפיין הוא להדגים עד כמה מדובר כאן בפלטפורמה אידיאלית שביכולתה להבטיח שעסקים באמת יבינו שאנו כאן בשבילם, כדי לסייע להם לאמץ אסטרטגיות IT חכמות ואפקטיביות שיסייעו להן בכל שלב בדרך״. לדברי בורג׳ס, החברה גאה במחשבים הניידים ממוקדי העסקים. ״יש בהם אבטחה חסרת תקדים, הם אמינים, קל לנהל אותם בקלות ומחירם המשתלם מביא ל-ROI (החזר על ההשקעה) חזק יותר.



 


השקת קמפיין ’Make IT work’ מחזקת מחוייבותה של החברה לשוק הביניים ולשוק הארגוני והוא מגיע בעקבות קמפיינים ויוזמות דוגמת ‘Get Modern with Toshiba’ ו-‘Toshiba Means Business שזכו להצלחה ניכרת בשוק ה-SMB. הקמפיין ייתמך במספר מהלכים שיווקיים, הכוללים יח״צ, דיוור, הפקות וידאו, פרסום באתרים והקמת אתר ייעודי.

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח