טושיבה,
הקמפיין ידגים את מיצובה החזק של טושיבה כמי שתומכת בדרישות השווקים העסקיים-מקצועיים, בטווח רחב של פתרונות ה-
B2B של החברה, וברמות הגבוהות של הייעוץ והתמיכה שהחברה מספקת ללקוחתיה ולשותפיה העסקיים.
לדברי ג׳ורג בורג׳ס, העומד בראש תחום השיווק B2B בטושיבה אירופה, ״החדשנות הטכנולוגיה הגואה מציבה בפני עסקים איספור הזדמנויות לחזק את התפעול השוטף, אבל, האתגר עבור החברות ובמיוחד בשווקים הארגוניים והבינוניים, הוא להטמיע את הטכנולוגיות החדשות התורמות ליעילות, בצורה הנכונה ביותר. חלק ממטרת הקמפיין הוא להדגים עד כמה מדובר כאן בפלטפורמה אידיאלית שביכולתה להבטיח שעסקים באמת יבינו שאנו כאן בשבילם, כדי לסייע להם לאמץ אסטרטגיות IT חכמות ואפקטיביות שיסייעו להן בכל שלב בדרך״. לדברי בורג׳ס, החברה גאה במחשבים הניידים ממוקדי העסקים. ״יש בהם אבטחה חסרת תקדים, הם אמינים, קל לנהל אותם בקלות ומחירם המשתלם מביא ל-ROI (החזר על ההשקעה) חזק יותר.
השקת קמפיין ’
Make IT work’ מחזקת מחוייבותה של החברה לשוק הביניים ולשוק הארגוני והוא מגיע בעקבות קמפיינים ויוזמות דוגמת ‘Get Modern with Toshiba’ ו-‘Toshiba Means Business שזכו להצלחה ניכרת בשוק ה-SMB. הקמפיין ייתמך במספר מהלכים שיווקיים, הכוללים יח״צ, דיוור, הפקות וידאו, פרסום באתרים והקמת אתר ייעודי.