רשת טיב טעם הציגה צמיחה של כ- 4% בחנויות זהות, גידול של 10% במכירות וגידול של 25% ברווח הנקי. עוד דיווחה החברה על דיבידנד של 4 מש"ח. כל זאת על רקע רכישת רשת עדן טבע מרקט, פתיחת סניפים חדשים והרחבת פעילות היבוא והיצור.
מכירות החברה בשנת 2015 הסתכמו לסך של כ-1,290 מיליון ש"ח ומשקפות גידול חד בשיעור של כ-9.2% ביחס לשנת 2014. הרווח התפעולי בשנת 2015 הסתכם לסך של כ-37.2 מיליון ש"ח בהשוואה לסך של כ-32.2 מיליון ש"ח בשנת 2014, גידול של כ-15.6%.
הרווח לפני מס הסתכם לסך של כ-31 מיליון ש"ח בהשוואה לסך של כ-24.1 מיליון ש"ח בשנת 2014, גידול של כ-28.6%. הרווח מפעילויות נמשכות הסתכם לסך של כ-23.3 מיליון ש"ח בהשוואה לסך של כ-18.6 מיליון ש"ח בשנת 2014, גידול של כ-25%. הרווח הנקי בשנת 2015 הסתכם לסך של כ-22.1 מיליון ש"ח בהשוואה לסך של כ-18.6 מיליון ש"ח בשנת 2014, גידול של כ-18.8%. כפועל יוצא, ההון העצמי של החברה גדל בשנת 2015 בכ- 12.8% ומסתכם לסך של כ-164.2 מיליון ש"ח נכון לתום שנת 2015.
החברה הכריזה, גם השנה, על חלוקת דיבידנד בסך של כ-4 מיליון ש"ח וזאת בהמשך למדיניות החברה.
עדי כהן, מנכ"ל החברה מסר כי: "החברה נערכה מבעוד מועד למצב הכלכלי על ידי הוזלה משמעותית של מוצרי הליבה; מדיניות פרסום ושיווק; חדשות; שדרוג סניפים ופעולות נוספות שתרמו למיצובה כרשת מובילה בפרמטרים של שירות, איכות, חוויית קנייה ייחודית, התמחות קולינרית, שעות פתיחה ומגוון מוצרים ייחודי מהארץ ומהעולם וכל זאת במחיר תחרותי. החברה ממשיכה בביזור עסקיה למגזרי פעילות שונים כגון רכישת פעילות עדן בריאות טבע מרקט בע"מ".