טמפו מחדשת את סדרת המשקאות ג'אמפ


חברת טמפו מחדשת את סדרת המשקאות המצליחה ג'אמפ ומשיקה טעמים קיציים חדשים: אננס- קיווי, אפרסק ופטל, אשר ישווקו במהדורה מוגבלת במהלך הקיץ. טעמי הקיץ מצטרפים למגוון משקאות ג'אמפ, אשר מוצעים מעתה בנוסחה חדשה ומשופרת המכילה יותר פרי. טמפו תשקיע 3 מיליון שקלים בהשקה, הכוללת קמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב. את המהלך תמשיך ללוות הסיסמא: "ג'אמפ אנרגיה טובה".



קרן ספיר, מנהלת תחום הבריאות בטמפו, מציינת כי משקאות ג'אמפ החדשים, המציעים את ריכוז הפרי הגבוה ביותר בקטגוריית המשקאות הקלים, הותאמו לדרישות הצרכנים למשקאות קלים המכילים יותר פרי, כפי שעלו בקבוצות מיקוד שקיימה החברה בטרם ההשקה. תוספת הפרי בסדרת ג'אמפ החדשה הופכת את המשקה לאיכותי יותר ומעניקה לו טעם פירותי ומרענן.



עוד מוסיפה ספיר כי בכוונת החברה להמשיך ולהשקיע במותג ג'אמפ שמאז מהלך מיצובו מחדש במאי 2008 הכפיל את נתח השוק הכספי שלו ברמה השנתית. ג'אמפ הינו המותג הצומח ביותר בשנת 2008 בקטגוריית המשקאות הקלים, עם צמיחה של 44.11%, ומחזיק בנתח שוק של 12.24% בין המשקאות המובילים בקטגוריה (פריגת, ספרינג, ג'אמפ ותפוזינה, ע"פ נתוני סטורנקסט). "בכוונת החברה להמשיך את התנופה גם ב-2009 ולהיות שחקן משמעותי בשוק המשקאות הקלים", אומרת ספיר.



טעמי הקיץ החדשים אננס- קיווי, אפרסק ופטל יוצעו במהדורת קיץ מוגבלת, עד גמר המלאי, בבקבוקים משפחתיים של ליטר וחצי במחיר מומלץ של 5.99 ₪ והם מצטרפים לטעמי ג'אמפ רימון תפוח, תפוזים, אשכוליות ודיאט אשכוליות, תות-בננה, ענבים ומנגו-פסיפלורה.


אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)