חברת המשקאות "טמפו", עולה בקמפיין קיץ לפפסי מקס בהיקף כספי של 3 מיליון שקלים. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO.
בשלב ראשון יעלה כקמפיין תדמיתי המדגיש את הטעם של פפסי מקס בהתאם לסיסמא המלווה את הקמפיין: "מקסימום טעם". בשלב השני הקמפיין ילווה את מבצע הקיץ של פפסי מקס, במסגרתו ברכישת בקבוק פפסי מקס 1.5 ליטר, ופחיות ניתן להגריל בכל יום מקרר 3 מכונות פחיות מיני של פפסי מקס.
סיון נוי, מנהלת מותג פפסי מקס, מציינת כי הקמפיין החדש מבטא את יתרונותיו של פפסי מקס ובניגוד למשקאות הדיאט האחרים, לא מדגיש את המינימום של הדיאט, אלא דווקא את מקסימום הטעם, מקסימום הכייף והחוויה שבשתיית פפסי מקס. לדברי נוי, במבחני טעימה עיוורים, 60% מהאוכלוסייה בוחרים את פפסי מקס כמשקה הדיאט השחור הטעים ביותר.
קרדיטים:
גיתם (שמות האנשים מהמחלקות השותפות בקמפיין):
סמנכ"ל קריאטיב – גיא בר
מנהל קריאטיב – יגאל חזן
צוות קריאיטיב:
קופי – אוראל ביתן
ארט – אלינה אורצקי
מנהלת BBDO SOHO – עדי כהן סברוב
סופרוויזר – קרן בכר אמיתי
פלנינג– טימור הררי
תקציבאי – רעיה אריאל
מפיקה – קארין סבג
מנהלת הפקה – ליאת משה
מנהלת לקוחות מדיה- ליאת בקייר
חברת הפקה: high speed
בית פוסט: JCS