טרה ממשיכה בפעילות לחיזוק המותגים הבסיסים ועסקי הליבה של המחלבה בראייה הצרכנית. טרה בחרה לחזק את תחום מוצרי הניגרת (לבן, לבנייה, יוגורט ושמנת), כחלק ממהלך בהשקעה של כמאה אלף דולר שילווה בקמפיין עיתונות ובפעילות בנקודות המכירה.
קטגוריית הניגרת היא הקטגוריה השישית בגודלה במשק החלב ומגלגלת כ-300 מיליון ₪ בשנה. המהלך החדש של טרה כולל השקת 6 מוצרים בטעמים ייחודיים ומוכרים, עם אריזה חדשה, גביע נוח לשימוש, ותוויות חדשות, בקונספט המשדר טבעיות. שני מוצרים מהמשפחה הינם מוצרים המועשרים בסידן ו-BIO .
במשפחת מוצרי הניגרת של טרה: לבן 3%, לבניה 4.5%, לבן מעודן 3% עם המרקם הקרמי והרך, בתערוכת מועשרת בסידן ו-BIO, לבן לשתייה 1.5% – לרוויה, שמנת חמוצה 15% ויוגורט טבעי 1.5% עם הטעם החמוץ של פעם, מועשר בסידן ו-BIO.
רמית וירצברג-רונן, מנהלת תחום בטרה: "קטגורית הניגרת הינה קטגוריה של מוצרים בסיסיים, בריאים מאד, דלי קלוריות, המאופיינת בצריכה חוזרת וברמת נאמנות גבוהה של הצרכנים. במסגרת המהלך החדש שלנו בחרנו לרענן ולהשיק פנים חדשות וידידותיות יותר לקטגוריית הניגרת של טרה בקונספט של פשוט בריא".