מחלבת טרה מחדשת את קטגוריית מוצרי החלב וממתגת את סדרת משקאות היוגורט תחת השם YOU. סדרת משקאות היוגורט YOU מציעה תוספים בריאותיים ייחודיים, תוך חיבור לאורח חיים נשי, בריא וספורטיבי. בפיתוח והשקת מהלך זה השקיעה טרה כ-300,000$ וההשקה תלווה בקמפיין פרסום באמצעות JWT ובפעילות קד"מ. שוק משקאות היוגורט נאמד בכ-55 מיליון ₪ בשנה.
כחלק מהמהלך, מציגה טרה לראשונה בישראל משקאות יוגורט מועשרים באומגה 3. מהלך זה מהווה חדשנות אמיתית ופריצת דרך טכנולוגית בשוק הישראלי, כאשר המשקאות המועשרים באומגה 3 מכילים כ-25% מהצריכה המומלצת ליום של אומגה 3, על פי הועדה למזון של המכון הלאומי לרפואה בארה"ב (Food and Nutrition Board, Institute of Medicine, National Academies ).
זאב קלימי, מנכ"ל מחלבת טרה: "טרה ביצעה בשנה האחרונה שורה של מהלכים שהחזירו את החברה לצמיחה, ביססו את מעמדה בקטגוריות השונות והציגו חדשנות טכנולוגית, חדשנות מוצרית ופריצת דרך גם ברמה התדמיתית. המחלבה השיקה קוטג' מועשר, משקאות גלידה, מיתגה את מעדני הילדים, הציגה חדשנות במוצרי החלב ולאחרונה הובילה פרוייקט סביבתי ראשון מסוגו בישראל לשיפור פני העיר, בשיתוף עיריית תל אביב-יפו. כל אלה, ביחד עם המהלך הנוכחי של השקת YOU , מבטאים את הרוח החדשה של טרה. המטרה שלנו להרחיב את הקטגוריה ואת הצריכה, להעניק לצרכנים מוצרים טובים יותר עם ערכים מוספים ולבלוט בכל קטגוריה".
הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק מחלבת טרה: "השקת YOU הינה מהלך חדשני וייחודי ומדובר בעליית מדרגה בקטגוריה חדשנית ומתפתחת של משקאות היוגורט הצומחת בקצב גידול תלת ספרתי. טרה הצליחה, הודות לטכנולוגיה מתקדמת, לייצר סדרה של מוצרים בריאותיים וטעימים המכילים רכיבים ייחודים בעלי ערך תזונתי רב – לתזונה בריאה ומאוזנת. אומגה 3 היא אחד הרכיבים הפונקציונליים המובילים והמתפתחים בעולם. על פי בדיקות שערכנו מצאנו כי השוק הישראלי הגיע לבשלות ולכן החלטנו לשלב את האומגה 3 במשקאות היוגורט שלנו. טרה מחויבת לספק חדשנות ולא מדובר במהלך קטן או ב"שינוי קוסמטי" בלבד, אלא במהלך של הצגת חדשנות אמיתית עם תרומה בריאותית לצרכן הסופי".
שוק משקאות היוגורט נאמד בכ-55 מיליון ₪ בשנה, על פי נתוני סטורנקסט. מתחילת השנה מכירות טרה בקטגוריה זינקו בלמעלה מ-100% (מנתח שוק של כ-15% לנתח שוק של כ-30%). דנונה של שטראוס מחזיקה בכ-70% מהקטגוריה, על פי נתוני סטורנקסט.
You פונה לקהל הנשי: לנשים הסבורות שבריאות ו-well being תורמים לביטוי עצמי טוב יותר גם כלפי חוץ. שם הקונספט, You, מתחבר לאישה האנרגטית, הדינאמית, העוסקת בפעילות גופנית ומתחברת לאורח חיים בריא.