מחלבת טרה משיקה לראשונה בישראל (ובעולם) קוטג' מועשר בסיבים. בכך ממשיכה החברה לבסס את קוטג' טרה כמוצר פונקציונאלי (המעניק תרומה בריאותית מעבר לתרומה הבסיסית של המוצר). המהלך של טרה בקטגוריית הקוטג' כולל השקת קוטג' מועשר 5% וקוטג' מועשר 3%.
הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק מחלבת טרה אמר היום כי "טרה בחרה להעשיר את הקוטג' בסיבים המתווספים להעשרות הקיימות של חיידקי ביו וסידן מתוך דאגה ואכפתיות לצרכן וכחלק מהאסטרטגיה שלה להביא את עולם הבריאות לקוטג' להמשיך ולהציג חדשנות בקטגוריה.
שלי בכר אברהם, מנהלת תחום טרה במחלבת טרה הוסיפה כי "תחום הקוטג' עדיין לא הצטרף באופן אמיתי לטרנד הבריאות שמאפיין את קטגוריית היוגורט מבין כל מוצרי החלב. אנחנו מאמינים שהגיע הזמן לשדרג מוצר בסיסי יומיומי שפונה לכל בני המשפחה ולהפוך אותו לבריא יותר".
הפעילות השיווקית להשקת סדרת הקוטג' של טרה בהשקעה של כ-2.5 מיליון ₪ תכלול קמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום JWT וכן פעילות הטעמה, דיול ונראות בנקודות המכירה באמצעות דיילות ומתקנים ייחודיים לטעימה, וכן ייעשה שימוש באלמנטים שידגישו את הנראות בנקודות המכירה. כמו כן תיערך פעילות ממוקדת לקהל מקצועי המאופיין ע"י דיאטניות ומדריכי כושר.
קטגוריית הקוטג' בישראל נאמדת כ-400 מיליון ₪ בשנה במונחי צרכן ומהווה את אחד המאפיינים הבולטים ביותר המגדירים את הארוחה הישראלית החלבית הטיפוסית. מסקר מיוחד שנערך על ידי טרה עלה כי 84% אוכלים קוטג' בבית, 81% אוכלים קוטג' בארוחת ערב, 61% אוכלים קוטג' עם סלט ו-28% אוכלים קוטג' עם חביתה. בנוסף עלה שכ- 60% מצרכני הקוטג' הביעו כוונה לרכוש קוטג' מועשר בחיידקי ביו וסיבים.
נתח השוק השנתי של קוטג' טרה על פי נתוני סטורנקסט עומד על כ- 14.3%, בהשוואה לתנובה כ-65.7% ולשטראוס כ-19.8%.