מחלבת טרה מביאה לראשונה בישראל את עולם הבריאות לשוק המקצועי ומשיקה סדרה חדשה של מוצרי לייט. שוק מוצרי החלב בתחום המקצועי מהווה ב-15-20 אחוז מענף החלב בישראל. המהלך ילווה בקמפיין פרסום בשוק המקצועי ופעילות קד"מ.
הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק טרה: "ההחלטה לפנות לשוק המקצועי נבעה מתוך צורך קיים של חברות קייטרינג ומוסדות שונים, כגון: בתי קפה, מסעדות ובתי מלון במוצרים בריאים יותר לקהל הסועדים. חלק מטרנד הבריאות, הצרכן הישראלי מעוניין במוצרים בריאים יותר ודלי קלוריות גם במפגשים מחוץ לבית."