טרה משקיעה בהשקת מארזים ייחודיים ופעילות קד"מ שיווקית לקראת שבועות. מהחברה נמסר כי פעילות חג השבועות של מחלבת טרה תעמוד השנה בסימן איכות הגבינות של החברה סביב הקונספט "גבינת טוב טעם, עם הצלחה לא מתווכחים". ובפעילות ייחודית לגבינת טוב טעם, הגבינה הנכסית והוותיקה ביותר בישראל, המומלצת לאפייה ולבישול על ידי איגוד השפים בישראל.
בנוסף, מדגישים בחברה, הפעילות תכלול השקת מוצרים חדשים, עיצובים חדשים ומארזים חגיגיים לנוחיות הצרכן. פעילות הקד"מ לשבועות תכלול: חלוקת גלויות מתכונים על בסיס גבינת טוב טעם הייחודית, פעילויות דיול ומבצעים לצרכן. השקעת טרה בפיתוח מוצרים חדשים, השקת מארזים והפעילות השיווקית (קד"מ ודיול) לקראת החג נאמדת ב- 500 אלף דולר.
בשנים האחרונות מסתמנת עלייה בצריכת הגבינה הלבנה בארץ, על פי נתוני סטורנקסט בשנת 2006 גודל הקטגוריה הוערך בכ-360 מליון ₪, צמיחה של כ-6% לעומת אשתקד. ברבעון הראשון של 2007 חל גידול של כ- 0.5% . לפי נתוני סטורנקסט ישראל נמצאת במקום הראשון בעולם מבחינת צריכת גבינות לבנות לנפש (לא כולל קוטג'), זאת בהשוואה לעולם, שם צריכת הגבינה נאמדת על כ-2.5 ק"ג לנפש בממוצע.