מחלבת טרה בעלת הזיכיון של האחים וורנר למותג טום וג'רי משקיעה בתחום הילדים ומשיקה פעילות שיווקית ענפה בעולם התוכן של הילדים: בשת"פ עם ערוץ הילדים, באינטרנט עם אתר "טיפו" ובעיתונות הילדים עם "עולמו של דיסני". כל זאת בהשקעה מוערכת של כמיליון דולר.
במסגרת פעילויות טרה בתחום הילדים יתקיים שיתוף פעולה נרחב עם ערוץ הילדים באייטם יומי בערוץ ע"ג מסך הטלוויזיה ובמיני סייט ייעודי באתר ערוץ הילדים. דרך המיני סייט יוזמנו הילדים לחגוג יומולדת באולפן ערוץ הילדים. במסגרת האייטם יוענקו לילדים שחוגגים באולפן מתנה – צידנית ממותגת עם מוצרי טום וג'רי.
כמו כן, יתקיים שיתוף פעולה רחב עם אתר "טיפו" (www.tipo.co.il) – פורטל הילדים והנוער הגדול בישראל, אשר ירכז וינהל את כל עולם הילדים של טרה. במסגרת שיתוף הפעולה יתקיימו משחקים, הפעלות ותחרויות שונות לילדים.
הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק מחלבת טרה: "קבלת הזיכיון מהאחים וורנר לאחד ממותגי הילדים המובילים בעולם, טום וג'רי, הייתה אחת המטרות החשובות שהשגנו. יחד עם זאת, אנו מרגישים שיש להשקיע בעולם התוכן של הילדים ולהתחבר בפלטפורמות הנכונות להם. משקאות החלב ומעדני הילדים של טום וג'רי פותחו במיוחד לילדים ובהם תוספת סידן, ויטמין D ואומגה 3."